Djayson heeft de laatste tijd echt onwijze plasluiers, en dat 4x per dag.. (en dan iets van 2 wat minder) Soms zo erg dat zijn romper helemaal nat is.. Hij weegt denk rond de 10 kilo, en hij draagt 4+ luiers, anders lekt hij bij elke luier door.. Hoeveel plasluiers hebben jullie kleintjes ongeveer per dag? En hoeveel ongeveer? (zware of lichte luiers)
Mijn jongens hebben vooral s'morgens een flinke plas luier. Verder gewoon normale plasluiers. We verschonen ong om de 3.5 uur. Weet niet wat voor luiers je gebruikt. Maar misschien zou je anderen moeten proberen zodat hij niet steeds nat is.
Heb al bijna elke luier geprobeerd, huggies, pampers en nu c1000.. Moet er wel bij zeggen dat het periodes zijn..
Vind 4 luiers per dag wat weinig hoor. Hier zeker 6 schone luiers per dag minimaal en die zijn ook altijd aardig volgeplast. Mijn meisje is trouwens ook 10 kilo en draagt 4+ pampers.
O dat redden wij ook met gemak dan. Maar mijn meisje drinkt ook wel veel. Ze drinkt zeker 4 bekers sap minimaal (dus das ong een liter) en dan nog 2 bekers melk. Tja, enigste wat ik kan zeggen is vaker verschonen wellicht.
Djayson drinkt idd ook wel veel, dus dat zal er wel mee te maken hebben natuurlijk.. Vaker verschonen kan, maar ga hem s nachts niet wakker maken En om hem tijdens het boodschappen doen een schone broek aan te geven, zie ik ook niet ziten.. Hij heeft dan net voor vertrek een schone luier aan, en dan bij thuis komst een hele volle.. Zijn we een klein uurtje weg..
Ik ken het probleem...... hier gaat er 's nachts een maandverband in de luier tegen het doorlekken. Dan is ze 's morgens 9 vd 10x niet doorgelekt.
Luca had met 13 maanden sochtends telkens een doorlekluier. een vriendin raadde aan om in plaats van de baby dry van pampers, de active te gebruiken, die zitten anders, en inderdaad hij lekt nu niet meer door snachts. Dus dat doen we dan maar voor de nacht, scheelt weer een nat bed.
hahaha, heb het er vanmiddag in de winkel nog over gehad. Ons meisje draagt 5+...dat is voor 15 kilo of meer...en ze weegt er pas 13...maar ze lekt gewoon door na 1 uur al zit die luier zo vol! Die weegt zelf bijna 1 kilo!! Snachts ook...in de ochtend is ze vaak helemaal nat....laatste tijd iets minder omdat ik bezig ben met zindelijkheidstraining en ik heb het idee dat ze snachts bezig is met plas ophouden...dus droge luiers!!! Maar het enige wat bij ons hielp...een maatje grotere pampers...en dus ga ik nu overstappen op de 6.... ZIjn de grootste van pampers dus ze moet nu snel zindelijk worden hahaha anders weet ik het ook niet meer....misschien moet pampers eens luiers gaan maken voor grote kindjes!! Ze is 21 maanden en zeker 90 cm lang en dus 13 a 14 kilo...