Is dit echt zo dom van me???

Discussie in 'De lounge' gestart door 2g4e, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb op facebook trouwens ook soms van dit soort aanvaringen, mensen die heel paniekerig doen over een kindje met 39 graden koorts (maar verder wel vrolijk en goed eten en drinken). Ik probeer ze dan gerust te stellen, maar anderen gaan dan helemaal meedoen met oh jee, sterkte, huisarts bla bla bla... en verkondigen dan dat 39 toch wel heel hoog is hoor... tja ;) Ik hou voortaan maar m'n mond.

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik kon het idd niet laten om even te reageren. niets geks hoor. gewoon dat ik blij was dat de ctg goed was en dat ik hoop op een goede uitslag voor haar.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja, zo ben ik ook... Speciaal voor die zus en zwager, zodat die zich kunnen schamen voor hun abnormale reactie. :D

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou net blij zijn met jouw reactie.Ik wist namelijk ook niet dat dit ook slecht nieuws kon beteken. Beter voorkomen dan genezen toch?!Heeft naar mijn mening niets met onrust zaaien te maken.
    En als zij het in het openbaar op fb zet, dan vind ik dat je daar ook gewoon op mag reageren. Anders plaats je het toch niet.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

nou idd en wie weet is de zwangere vriendin helemaal niet zo geschrokken of bang geworden van ts haar berichtje, dat kan alleen de zwangere vriendin zelf bepalen. Naar mijn idee is hier ook niks schokkends aan, ik zou liever hebben dat iemand zo met me meedenkt dan dat ze me maar laten aanmodderen met mijn jeuk.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Inkoppertje denk ;)

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Jammer... krijg geen reactie helemaal niks!

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Mee eens.

Ik had trouwens ook veel jeuk, maar kreeg te horen dat het door de zwangerschapsdiabetes kwam.

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Als iemand niet op reacties/goed bedoelde adviezen zit te wachten dan moet ze het niet op FB plaatsen.
    Is toch alleen maar goed dat je aan haar gezondheid denkt!

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik vind het goed om dat te zeggen.
    Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap alleen maar verhalen over iedereen die iemand kende waar iets mee mis was gegaan. daar zit je neit op te wachten, wel op een goed bedoeld advies als dat van jou. vind daar een heel groot verschil in zitten. (en jeetje, echt iedereen kent gruwelijke verhalen)

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

OMG NIET TE GELOVEN DIT!!! krijg bericht dat ze dit topic hebben gelezen... whahahaaaa ik ben gewoon door de google gegooid! allemaal hoi zeggen tegen de geobserdeerde man!

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou, mooi toch? Dan lezen ze dat anderen hun reactie óók nergens op vonden slaan. :D

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Whahaha triest hoor!

Hallooooo geobserdeerde meneer *zwaait*

Get a life ;)