Postnl Gratis vriendenloterij lot

Discussie in 'De lounge' gestart door Darlagirl, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Oke, krijg net een kaartje binnen met een gratis lot voor de vrienden lotterij, kan dan 1 maand gratis mee doen en hoef niets op te zeggen want dat word automatische gedaan.

Ik geloof dit soort dingen nooit maar kan nu het addertje onder het gras niet vinden.

Hebben er misschien nog meer dit reclame ding binnen gekregen en wel het addertje gevonden ?

Wil hem best activeren maar ik geloof namelijk niet in het woordje Gratis .. Niets in nederland is gratis ;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

zodra je hem gaat activeren word er gevraagd om per maand met een lot mee te spelen a 10 of 11 euro die je dus wel op moet zeggen.

En krijg je dus die ene maand gratis maar speel je vervolgens wel een extra maand mee voor geld

3. Darlagirl

hmmm niet doen dus ;)

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Of ze gaan je stalken of je toch geen loten wilt kopen...

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het stopt wel na één keer, maar je geeft toestemming dat ze contact met je mogen opnemen voor een leuke aanbieding/actie.

6. Darlagirl

Daar hebben ze weinig aan als ze mij bellen, meestal als ik hun al hoor zeg ik '' nee geen interesse '' en dan hang ik op, ze mogen me dus best bellen maar heeft geen zin hahahah

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb de vorige x ook gratis meegedaan en niets gewonnen. En ja ze gaan je bellen. Zal waarschijnlijk nu hetzelfde zijn. Niet een gratis lot en daarna meespelen.

8. Darlagirl

Ik pas er wel voor ;)

hij ligt al in de prullenbak

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb hem gelijk weggegooid. Dacht idd al dat je van hen niet zo makkleijk afkomt.

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nou ik doe wel mee hoor! Je weet maar nooit toch? Ze mogen me bellen, zeg geen interesse en word verbonden met bel me niet register...haha

11. Darlagirl

En toch vraag ik me af of dat echt het enige is, je kan mij niet vertellen dat ze je 1x gratis mee laten spelen, vervolgens 1x bellen en daarna niets meer van zich laten horen..

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Trap er niet in , want je moet wel op zeggen als je niet meer wil mee doen. Dit zijn juist van die lokkertjes om meer leden te krijgen.

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Als er staat, stopt automatisch, mogen ze t niet langer door laten lopen. En als je zegt, geen interesse, bellen ze niet meer, is tenminste mijn ervaring en anders, als je toch word doorverbnden, schrijf je je weer in bij bel me niet register toch?

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nee is niet meer zo, er stond stopt automatisch, als t niet zo is, dan is t toch reclame misleiding?

Normaal stond er, gratis meespelen, opzeggen dmv 1 telefoontje ofzo

15. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Heb van de week een vriendenlot gehad van collega.
    Toch 3x een tijdschrift naar keuze gewonnen.
    Toch leuk!

16. Darlagirl

Er staat inderdaad echt duidelijk dat het automatische zou stoppen, staat geen sterretje bij waardoor je kunt lezen dat je eerst de voorwaarden ofzo moet doorlezen dus daar mogen ze je niet mee pakken wat betreft langer lid houden.

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nee daarom! Normaal doe ik ook niet mee hoor, maar ik heb t helemaal doorgelezen en mijn man ook en zelfs die zei dat er geen addertje was haha

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik heb op het tros radar forum gelezen dat ze zich er niet aan houden, dus kijk uit wat je doet.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik kreeg vorige maand zo'n lot binnen.

Denk leuk ik doe wel mee.

Gegevens ingevuld bla bla bla

En op t laatst moet je dan kiezen of je mee wilt spelen voor 1 2 of 3 loten. ( Kun je na 1 maand op zeggen )

En dat staat inderdaad NIET op het lot pas als je het activeert.
    Je kan dan dus 1x gratis mee spelen en 1 betalen en dan opzeggen.

Vind het behoorlijk misleidend! En heb er ook een klacht over ingediend

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het stopt wel automatisch hoor, heb de vorige keer ook meegedaan, maar ze bellen je wel (daar geef je toestemming voor als je de voorwaarden accepteert)

Deel Deze Pagina