Wie kan mij helpen...? Begin Mei heb ik na 5 1/2 jr mijn Spiraaltje verwijderd. Het advies van mijn huisarts was, eerste 3 maanden geen onveilige sex te hebben. 3 maanden veilig gevreeen en op vakantie zijn we "los" gegaan. Cyclus begehouden en zou dan mijn vruchtbare dagen hebben... Het is vakantie... dus geloof niet dat we de vruchtbare dagen hebben gemist Helaas werd ik toch ongesteld. Volgende maand geprobeerd met ovu testen van sensitest. Deze gaf idd positief aan op de dagen zoals ik zelf berekend had. Helaas niet zwanger. Nu ben ik vanaf afgelopen donderdag weer aan het testen met sensitest. Volgens de berekeningen zou 10 okt mijn vruchtbare periode zijn, helaas ik krijg maar geen positieve test..... Ben ik nu te laat geweest, met beginnen van testen of kan het morgen nog komen....???? Heeft iemand hier ervaring mee....???
Ik heb van meerdere meiden hier gelezen dat je van de ene op de andere dag een positest kan hebben. Dus door blijven gaan met testen en klussen
Volgens de berekeningen op deze site waren mijn vruchtbare dagen 8-9-10 okt....Maar volgens de test van Sensitest heb ik nog geen vruchtbare dag gehad.....Hoop dat de test morgen possitief is. Ik klus wel gewoon lekker verder,maar stiekem denk ik er toch steeds aan. En het is net of ik ineens overal dikke buiken zie lopen..... Ik wil ook zo graag zo'n buik om trots op te zijn.... Maar goed dit wordt pas de 3de poging,mocht er deze week nog een positieve test uit komen.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je ei nog komt. Ik heb in juni en juli mijn ei ook niet kunnen vinden met testen van sensitest (dipsticks). Maar ik kon aan mijn lichaam ook niet merken of ik een eisprong had gehad, normaal merk ik dat wel. Nu gebruik ik een andere soort testen en heb ik twee keer wel mijn ei gevonden. Deze maand kwam de positieve test wel echt in één keer. Hopelijk gaat dat bij jou ook nog gebeuren! Succes!
2 Max78 Max welke ovu testen gebruik jij nu...? Ik heb er nl nog 2 en wil weer nieuwe bestellen. weet alleen nog niet of ik weer sensitest (dipstick) bestel of van zwanger en kids, lees ik hier ook veel possitiefs over nl. Vorige maand had ik overigens wel met sensitest een possitieve test.
Kan goed zijn dat je een onregelmatige cyclus hebt hoor! Ik gebruik altijd de dipsticks van sensitest en vind ze super fijn! Ik heb deze maand ook lang moeten wachten maar onverwachts vandaag toch een dikke positieve! Dus gewoon door blijven testen en klussen! kan maar zijn dat je de ene maand op dag 15 een ovulatie hebt en de ander maand pas op dag 20 ofzo (bijvoorbeeld) succes!!
Vandaag dag 20 een geen positieve ovu test.... Ik probeer het morgen nog een keer en dan maar weer wachten tot de volgende maand en nieuwe testen bestellen....
je moet zo gauw niet opgeven zeg! Dit is pas je derde ronde..... je lichaam kan gewoon nog niet gewend zijn of je hebt een onregelmatige cyclus! deze maand had ik mijn posi test dag 24 en 25, terwijl een ander x op dag 16! Dus niet gelijk negatief denken hoor, anders krijg je het wel heel zwaar als het langer duurt als je had gedacht/gehoopt (geloof mij maar!) tuurlijk is het allesbehalve leuk dat het nog zover niet is maar blijf positief meid! succes!!
2 JT82 Thanks meis voor je reactie. Maar doordat ik nu een week aan het testen ben, heb ik zelf zoiets van volgende maand maar weer. Ben er zo veel te veel mee bezig en juist dat wil ik voorkomen.... Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb mijn spiraal in mei verwijderd en zijn pas sinds aug voor de echie bezig. Cyclus wel om de 30 dagen, maar mijn lichaam kan idd nog goed aan het wennen zijn
Ik gebruik nu dipsticks van Matcare, daar heb ik hier ook veel positiefs over gelezen. Het zal misschien niet aan die testen van sensitest hebben gelegen, maar ja ik wou het niet nog eens uitproberen. Ik ben zelf niet zo'n geduldig type, dus dit hele proces is een goede oefening Had je een koperspiraaltje of een hormonenspiraaltje? Ik heb voor ik zwanger werd van mijn dochter een koperspiraaltje, maar mocht direct beginnen met zwanger worden.
2 max78 Ik had de mirena spiraal. Ik kreeg dat advies zodat mijn baarmoederwand weer wat dikker kon worden en een eitje makkelijker kon innestellen. Het kwam nog weleens voor zei de arts dat slijmwand nog te dun (?) was en dat er sneller een miskraam kon komen. Ik wilde ook eerst ff een paar keer ongi zijn geweest, met het idee voor mezelf dat alle hormonen etc echt eruit waren....Maar dat was meer voor mijn eigen gevoel...