Hulp gevraagd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lala2, Nov 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Lieve forumleden,

Ik heb echt even hulp nodig want ik snap er niks meer van!
    Al een paar maanden (+/- 6 mnd) zijn wij bezig voor ons tweede kindje.
    Mijn cyclus ziet er zo uit: 42, 36, 39 (vroege miskraam), 31. Nu zit ik op dag 39 of 34. Mijn laatste menstruatie begon met 31 dagen met bruinverlies en op dag 34 kreeg ik pas bloedverlies. Dus hou nu voor mezelf twee lengtes bij van de afgelopen cyclus

Omdat ik uit ging van een cyclus van 31 heb ik op dag 29 een ultra vroege test gedaan, negatief..duh!
    Nu ben ik 10 dagen verder en dacht nou doen we maar weer een vroege test van clearblue. Negatief.. Later heb ik hem uit de prullenbak gevist haha en toen zag ik een lichte plus lijn even dik als de testlijn... Hmmm is natuurlijk niet bertrouwbaar meer maar zet je weer aan het denken.

Ik heb symptomen zoals vlagen misselijk, af en toe pijn in m'n borsten en veeeeel witte afscheiding. En ook z'n tevreden ik ben gewoon zwanger gevoel haha

Ook heb ik menstruatie krampen gehad die weer weg zijn gegaan.. Maar geen menstruatie die menstruatie lijkt er gewoon niet aan te komen.

Nu heb ik ook weer gelezen dat je als je een onregelmatige cyclus hebt je de langste cyclus moet nemen en daarbij 1 dag bij moet tellen.. Dat zou bij mij 36 moeten zijn want de 42 was na stoppen van de pil en 39 was een miskraam.. Dan kom ik op 37. Daar zit ik nu dus overeen met een negatieve test.

Dus, lekker complex weer. Kan hier iemand over meepraten?
    Uiteraard ga ik over 2 dagen weer testen, zolang ik niet ongesteld word natuurlijk

Ik hoor graag van jullie! Kan wel beetje hulp gebruiken

Liefs!!

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Na hoeveel minuten na het doen van de test heb je hem weg gegooid?

3. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Uhm ik deed hem, hem hem laten inlopen dan word clearblue altijd beetje blauwig en er verscheen geen plus. Denk dat ik er een minuut of 2 naar heb gekeken. Toen heb ik hem na een uur uit de prullenbak gevist haha erg hè!

4. demi84

demi84 Actief lid

May 12, 2014
    245
    0
    0
    Heb je een foto?

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Veel te vroeg weg gegooid dus! Dikke kans dat je een positieve test had :)

6. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi!
    Heb het geprobeerd maar lukt niet goed. Hij is ook zo vaag maar mijn man zag hem ook. En hij is op en top sceptisch altijd.
    Maangoed het was wel na de aangegeven tijd. Mijn grootste issue is.. Wat is nou mijn nod, wanneer kan ik met z'n vreemde cyclus testen en die uitslag vertrouwen?
    Liefs!

7. Birdies

Birdies Actief lid

Jul 18, 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang je nog niet ongesteld bent is er altijd hoop :)
    Ik zou morgen nog een test doen en dan een foto maken na 5 minuten en bijv na 20-30 minuten
    dan kun je vergelijken
    sommige testen hebben vrij lang nodig om goed op te drogen

8. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi Birdies!

Ja daarom! En er is geen enkele verandering te bespeuren in mijn afscheiding. Wit wit en nog meer wit! Meestal krijg ik altijd wel bruine afscheiding ruim voor mijn menstruatie.

Ik zal proberen goede foto's te maken :D

Liefs!

9. roosje1994

roosje1994 Niet meer actief

Ha gevonden! Haha..

Ja, weet je.. de meeste zeggen "geen bloed, geeft moed"
    ik ben het daar redelijk wel mee eens. Aangezien ik meestal tussen dag 29 en dag 34 ongesteld word en gister had ik net al jij een verlate positieve plus test van cb.
    Nu had ik die avond een etos huismerk test gedaan, maar daar zag ik een lijntje thv de letter T (binnen 4 minuten).. Alleen dat lijntje lijkt wel een diepe dunne witte penstreep. Net of het ingedrukt is? Snap je het nog?
    Nu net een kruidvat 2v10 ofzo.. ook met een plusje.. alleen ik zie een blauw lijntje en de rest niet... ach joh! Ik laat lekker de boel een paar uur opdrogen hahah

Ik hoop dat je zwanger bent!! :)

10. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Haha hello!

Idd geen bloed geeft moed. Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook superlang gewacht tot ik ging testen. Ik had er in de 1e paar rondes nogal veel versleten hihi

Ik heb er nu weer 4 gekocht voor de komende week.

Echt ik weet heel goed hoe het voelt om ongesteld te worden maar heb geen druppel (oud) bloed verloren deze ronde.

Ik ken dat penstreepje wat je bedoelt. Heb ik ook wel eens gehad. Als je de komende dagen een donker lijntje krijgt dan zit je goed anders is het niks hoor.

We houden elkaar op de hoogte goed :)

Liefs!

11. roosje1994

Yup, we houden elkaar zeker op de hoogte...

Ken je dat? Dat je een streepje ziet en verder ziet niemand hem... dan denk ik: zit het nou tussen mij oren of zie ik echt wat en is de rest gewoon blind?

Ik had wel 5 dagen na mijn eisprong een beetje bloeder verloren, geen kramp erbij en veeeeel minder dan wat ik altijd had... ik heb nu 12 testen versleten uhm in ongeveer 15 dagen haha..

12. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja dat ken ik wel ja! Heb mn vriendinnen er gek mee gemaakt! Ik deel het turen nu alleen met mijn man :) en als hij het ziet dan is het ook echt zo haha

Ik weet niet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad maar heb zeker 1 week geleden kramperig gevoel gehad 2 dagen af en aan. Dacht toen gewoon ongesteld! Maar niks, helemaal niks.

Bij mijn 1e heb ik ook geen innestelbloeding gehad dus ik vind het allemaal prima :)

Verder heb ik gewoon zn gevoel, zn gevoel van het zit wel goed. Nu alleen nog positieve test he :)

Omdat mijn 1e te vroeg is geboren en ik zulke onregelmatige cyclus heb mag ik eind deze maand op controle komen bij de gyn. Zou toch prachtig zijn als er surprise surprise een kleine uk te zien is haha

Groetjes!

13. roosje1994

Ik hoop het echt voor je!

Ik heb wel sinds gister, dat als ik op mijn buik ga liggen, het voelt alsof ik ongesteld moet worden. Verander ik mijn houding door op mijn zij te gaan liggen, dan voel ik het niet.

Benieuwd wat dat is..

X

14. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Heel vreemd is het allemaal he! Ben alleen bang dat ik meer merk omdat ik graag zwanger zou willen zijn!

Morgenochtend doe ik de kv pipettest, ben benieuwd! Ik laat het weer weten wat het is geworden :)
    Hoop dat jij ook snel meer duidelijkheid hebt!

Fijne avond!!
    Groetjes

15. lovely2be

lovely2be Actief lid

Sep 29, 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
    Ben super benieuwd zou zo mooi zijn als je posi test in handen heb.

16. roosje1994

Net gelezen dat CB bijna geen indrogers heeft. Laten we het hopen. Ik las net een verhaal op dit forum uit 2013. Dat vrouwtje had een CB plus test gedaan. Na een halfuur zag ze pas een plusje. In de tussentijd testte ze met allemaal verschillende testen. Allemaal omo wit. Ze was ondertussen al 2.5 week na haar nod en nog steeds geen menstruatie. Haar huisarts had gezegd dat ze maar moest wachten op haar volgende menstruatie. Eigenwijs dat ze was besloot je toch nog een test te wagen. Bij deze test verscheen er binnen 1 minuut een 2e streep!!... ze kon het niet geloven en deed nog 2 testen waaronder de digi van CB. Allebei zwanger!

Dus geen bloed, geeft moed!! Hahah

17. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Awww wat lief van je om dat nog even te schrijven! Geeft me wat rust zo voordat ik straks ga slapen! Ik was net boos gewoon om de situatie en dacht ik doe zn kruitvat test.. WIT niks tuurstreep, ook niet een uur later. Nog keer die oude clearblue gepakt en daar zie ik dat vage lijntje toch nog staan :( Word er gek van! Dus ff potje gejankt.. Zoals iedere vrouw op dit forum wil je gewoon een ja of een nee niet dit geklungel grrrr
    Ik heb me voorgenomen pas woensdag of als ik het kan uithouden donderdag weer te testen. Kan ik vrijdag de huisarts nog bellen met het resultaat. . Niet of wel zwanger...
    Hopelijk worden we snel van onze onzekerheid verlost!!!

Liefs!

18. roosje1994

Ja, precies.. ik heb net wat ondekt op dit forum. Als je bovenin drukt op "forum", naast "home".

Dab kom je bij alle forums. Als je een stuk naar beneden scrollt, is daar een topic met vraag het de verloskundige. Deze 4 verloskundige beantwoorden het van oud naar nieuw. Ik ben trouwens bijna aan de beurt. Ik heb het voorgelegd over die cb testen. Kijken wat zij erop zeggen. ;)

Misschien iets voor jou? 😆

19. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Good morning!

Nou heb 0.0 vertrouwen in verloskundigen.. die hebben het goed bij mij verpest. Ik houdt het bij de gynaecoloog:)
    Maar ben benieuwd wat ze je te melden hebben.

Vanmorgen geen test gedaan, was moeilijk joh!! Ze liggen in een laatje naast het toilet! Haha morgen ook weer proberen in te houden.

Had net wel zn nattig gevoel (lekker ranzig haha) maar heb gecheckt en wederom geen bloed. Ben nog nooit zomaar op dag 40 beland!

Jij nog getest??

Liefs!

20. roosje1994

Uhm nee geen zw test, maar voor de zekerheid een ovulatie test. Wat denk je? Bijna 2 donkere streepjes... snap jij het nog? Ws ben ik bijna gewoon opnieuw vruchtbaar... het is zo raar he... dat wil dus betekenen dat die bloeding die ik 5 dagen na eisprong heb gehad, waarbij ik 0.0% pijn heb gehad. Het duurde ongeveer 2.5 dag en was 1 dag roze met slijm. Dag 2 was rood met veel slijm en dag 3 was bruin met slijm.. alleen tussen al die dagen zaten heel veel uren dat ik gewoon niks had. Daarom zeg ik 2.5 dag

Share This Page