Ik vind het ook een twijfelgeval. Ben benieuwd hoe hij er uitziet na het naspoelen. Het is je iig wel gegund dus ik hoop ook positief!
ik zou echt nog een andere test doen, het ziet te vlekkerig uit na mijn idee. Veel succes ik ben benieuwd. hopelijk is het een knaller.
Ojee, dikke knuffel! Hoop toch dat jullie gauw zwanger mogen zijn. Mijn nieuwjaarswens voor jullie! * rottige PIEPtesten van Predictor* :x
Ships, dat willen we niet hebben. Hopelijk alsnog een goed teken en een spontaan wondertje voor jullie. Van de predictor (early of niet) ben ik geen fan, rot testen.
oh wat spannend! ff naar de kruidvat racen en nog eens testen Duimen draaien op volle toeren voor je..
In mijn lunchpauze rij ik even naar de winkel voor nog een testje. Ik geloof er niet zo in hoor (ook omdat mijn temp is gedipt), maar doe die test meer zodat ik kan geloven dat er echt niks zit.
Wat balen meid, het is je zo gegund... Moet nog vaak aan je denken en wist niet dat je weer bezig was met zwanger worden, omdat je toen aan je eigen ging werken en dan niet zwanger mocht worden. Ik duim voor je dat het bloeden een innestelingbloeding was...
Ik zie trouwens dat je je banner hebt aangepast naar cyclus dag 1, alleen is het wel zo dat dag 1 begint bij rood helder bloed verlies, dan begin je met tellen. Bij jou was het roze/bruin zeg je, en is het voor nu gestopt. Succes met de volgende test, ik duim!