Sorry, krijg hem niet op de foto. Misschien later als hij droog is. Maar aangezien men claimt dat de KV 2v5 de gevoeligste test is, had hij zeker wel iets aan moeten geven vandaag. Ik denk dat de test van gisteren vals positief is geweest.
Balen meid!! Had t echt gehoopt voor je. Die predictor echt niet meer doen hoor, hoor van bijna iedereen die ze gebruikt en niet zwanger is dat ze er toch posi mee testen. Waardeloos. De kv zijn ook niet meer wat t geweest is, heb er ook weleens een vaag streepje mee gehad terwijl m'n hcg 0 was. Wanneer is je nod? Is er nog hoop?
Mijn nod is zo rond vandaag. Kan vandaag zijn, maar kan ook morgen zijn (LF van 10-11 dagn). Mijn eisprong is niet duidelijk te zien geweest in mijn temp afgelopen cyclus, veel pieken en dalen, vandaar dat ik ook ging testen.
Als je LF 10-11 dagen is, is dan je NOD op 11-12dpo? Want dan hoef je nog niet per se een zichtbare streep te hebben. Ook als is jouw NOD dan... Want de innesteling is tussen 6dpo en 10dpo en zeker als die iets trager is geweest bij jou (wat prima kan), dan kun je gewoonweg nog te vroeg zijn. Als men (bijv fabrikanten van testen) het heeft over testen op of na NOD, dan gaat men uit van de gemiddelde LF van 14 dagen.
he bah. heb je ff gevolgd. wat een waardeloze testen zeg! je krijgt er gewoon hoop van en dan is het toch niet zo. hoop dat je snel zwanger mag zijn meis!