Hallo allemaal ik heb vorige week een terugplaatsing van 2 embryo's gehad Omdat ik me zo moe voel en helemaal niet in me hum kon ik me niet inhouden Streepje stond er binnen 5 min ik weet dat het heeel vroeg is kan alle kanten op maar voelt zo goed kijken jullie mee
Heb je pregnyl gespoten voor je punctie? Je kan de komende dagen door testen om te kijken of ze oplopen.
Hoi juffie nee ik zie hem niet sorry spannend he wat duren die dagen lang maar dit is de 1e dag dat ik me een beetje fit voel Ik pakte net me test nu is ie droog en vrij duidelijk hopen dat ze steeds mooier oplopen zal de foto Zo plaatsen
Ja hoor, dat kan. Hier eerste positieve test ook 6 dagen na terugplaatsing van 5 dagen oude cryo blastocyst.
Wauw Manuela! Ziet er goed uit! Hopelijk betekent dit inderdaad dat er eentje (of twee!) is blijven plakken!
Ja panter maar ik had verse embryo's 3 dagen oud dit was wel een early test van etos ga morgen die 2v 5 doen
De test kan ook nog reageren op de ovitrelle die je hebt gespoten. Als ik goed reken ben je nu 9dpo en het kan nog alle kanten op. Hoop voor je dat de testen oplopen (elke dag met dezelfde soort test testen) Bij mij was het resultaat van 9dpo echt nog van de pregnyl die ik had gespoten.
Helaas is ovitrelle hetzelfde als pregnyl en kan het resultaat dus nog vd ovitrelle zijn. Ik duim dat de streep over 2 dagen is opgelopen!
Ik zie iig goed het 2e streepje. Hoe dat dan zit met het spuiten van hormonen durf ik niet te zeggen. Spannend zeg!
Hoi, ik had na de terugplaatsing van een verse embryo, ook op dag 6 na terugplaatsing een positieve test, dit was wel degelijk een zwangerschap, dit is mijn zoontje van nu alweer bijna 2 jaar geworden. Ik testte echter wanneer de ovitrelle uit mijn lichaam was, begon op dag 3 na terugplaatsing, toen was test Omo wit, tot op dag 6 na terugplaatsing een licht streepje was, dus t is zeker mogelijk. Ik zal duimen dat t een zwanger streepje is.
Dit was de test vandaag maar had vanochtend bloedverlies en is nu weer gestopt Ik durf niet meer te testen 😱 Ik wacht rustig deze week maar af Onderste is van vanochtend