Ik heb dit tabelletje destijds aangehouden. Je hebt ook die tabellen waarin ze zeggen dat vanaf 25 ook goed is maar eerlijk, daar klopt niet zo veel van. Ze willen (den doktoren) op 14 dpo een bloedwaarde rond de 100 zien. Onder de 80 gaan ze zich flink achter de oren krabben. Ik had destijds op 18 dpo (icsi) een bloedwaarde van 575. Het gemiddelde lag op 650
Vandaag 15dpo toch nog even een test gedaan, had hij ondertussen niet wat donkerder moeten zijn? Ik zie bijna geen oploop met de test 2 dagen geleden
Haha, leng je urine maar eens met een beetje water aan en doe dan opnieuw een test. Denk dat ie dan nog positiever zal zijn
Ik begrijp dat je bang en onzeker bent. Maar één test die ietsje lichter is dan een andere test zegt niets. Deze is ook hartstikke positief! Het kan zijn dat je urine iets minder geconcentreerd was, of dat de test iets minder goed was. Uiteindelijk heb je er weinig invloed op of het wel of niet goed gaat. Voorlopig kun je niets anders doen dan afwachten. Hoe moeilijk ook. Het liefste zou je natuurlijk een raampje in je buik hebben om te zien wat er daar allemaal gebeurt. Sterkte met de onzekerheid!
Wanneer was je eisprong? De test van gisteren heb je die ook in de ochtend gedaan? Maak je niet te gek over een wat lichtere test. Je urine hoeft maar net iets minder geconcentreerd te zijn, en je hebt dit resultaat al..
Ik heb 24-4 een terugplaatsing gehad dus ben nu 16dpo.. deze test was met 2e urine en de test van gisteren was eind van de middag
Probeer je niet te druk te maken, ik snap dat het makkelijk gezegd dan gedaan is. Je bent zwanger, het kan zomaar zijn dat je smiddags beter test dan smorgens. Probeer gewoon niet meer te testen, je wordt er niet meer zwanger van
Niet druk om maken! Je test met 2 compleet verschillende urines. Waarschijnlijk als je vanmiddag een test doet, is dat wel weer net zo’n knaller als gisteren!