knuffelkont....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noukie1805, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    ....niet dus!!!!! Mijn dochtertje van 3 maanden vind het helemaal niks dat geknuffel. Tijdens haar flesje ligt ze dan nog wel bij me en draait soms haar gezichtje lekker tegen de mijne, maar meestal is het na het flesje vechten om uit je armen te komen. In de draagdoek...wil ze niet. Bij ons slapen....wil ze niet. Lekker op schoot....wil ze niet. Leg ik haar in de box of zet haar tegen mijn opgetrokken benen, in het wipstoeltje of in de wandelwagen is het goed en kan ze zichzelf heel goed vermaken, ligt lekker te kletsen, op haar handjes te sabbelen of met haar knuffeltje te knuffelen. Het is een kiss baby mssn heeft dat er wat mee te maken, maar dat gaat eigenlijk nu wel hartstikke goed. Zijn sommige baby's gewoon geen knuffelkonten? Vind het zo jammer :(!
    Liefs
    Anouk

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Een beetje herkenbaar, dit verhaal. Mijn zoon wilde ook niet in de draagzak, en bij ons in bed slapen heeft hij nooit gekund (ja één keer, toen hij 2 dagen oud was). Hij wilde wel graag bij je liggen als kleine baby. Maar had ook duidelijk 'de ruimte' nodig. Dat is nog steeds zo.
    Maar hij houdt nu wel van knuffelen, op zijn eigen jongensmanier (vaak komt hij tijdens het stoeien steeds een kus/knuffel geven, en dan snel weer verder stoeien). Hij zit ook graag tegen me aan als ik hem ga voorlezen. Dus het kan wel veranderen hoor! Als ze 3 maanden zijn kun je eigenlijk nog niet zoveel zeggen over hun karakter.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    in het begin hield ze hier ook niet zo van knuffelen. Wel samen in bed liggen, maar ze hield niet van kusjes geven of omarmen en kroelen enzo. Maar nu is dat helemaal anders, ze wil heel graag kusjes en omhelzingen geven en krijgen!
    Het komt vast snel goed, en dan haal je het dubbel en dwars in!

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hier ook nooit een knuffelkont gehad. Ze wilde ook niet op schoot zitten/liggen. Vanaf anderhalf is dat gaan veranderen. Ze geeft nu heel vaak uit zichzelf kusjes. En ze wil ook vaker knuffelen of ze komt lekker bij ons liggen. Maar een echte knuffelkont is het nog steeds niet..
    Ze heeft overigens geen kiss.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Mijn zoontje is ook geen knuffelkont, helaas! Laatst heb ik hem in de ochtend bijj me in bed gelegd en de tv aan gezet en een speen erbij en hij heeft 15 minuten rustig liggen kijken. Toen hem ik hem wel 1000 kusjes gegeven en lekker ste ig vastgepakt. Heeft misschien 1 keer bij ons in bed geslapen en op de arm is denk ik ook op 1 hand te tellen. Dat vind ik wel heel jammer.

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mijn oudste was ook zo bewegelijk en geen tijd om rustig te zitten of te liggen op mijn schoot. Het is een drukke meid geweest maar wil nu graag knuffelen alleen duurt het nooit lang. Gewoon volhouden en af en toe kroelen, al is het maar een paar seconden.
    Hoe klein ze ook zijn, ze hebben al een eiegen karaktertje.
    Gelukkig heb ik na de oudste nog een paar kroelers gekregen ;)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook een lekker druk en beweeglijk kindje en stil zitten zit er niet meer bij in. Maar gelukkig krijgt ze nog bv en 's avonds en 's nachts drinkt ze lekker half slapend bij me. Af en toe zijn er momenten dat ze wel even lekker bij je wil zijn en die momentjes moet je dan gewoon even pakken.

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heel herkenbaar!!! Komt later, echt!

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier ook herkenbaar en nog is hij niet mega knuffelig, maar vanaf een maand of 10 begon het wel dat hij naar me toe kwam om tegen me aan te liggen of zitten. En heel af en toe krijg ik een kusje van hem. Rust om op schoot te liggen of bij me te liggen heeft hij nog niet echt, maar ach...hij kroelt iig wel af en toe nu.
    Komt echt goed hoor!

10. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier ook nooit een knuffelkont gehad en helaas nog steeds niet....
    Laatst kwam ze wel even tijdens het spelen een kroel geven maar was ook gelijk weer weg helaas...

Ach ja als ze het maar leuk heeft en als ze liever lekker aan het spelen is en het dan te druk heeft op mama en papa te kroelen dan is dat maar zo, maar jammer vind ik het wel!

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bij mn dochter was het ook pas na dr 2e verjaardag hoor!

Deel Deze Pagina