Ik heb al heel lang eczeem? Op mijn knie. In het begin was het heel erg klein en niet erg genoeg om er iets aan te doen. Maar nu jeukt het heel erg, schilfertjes overal en krab ik het waardoor het bloedt. Ik heb volgende week afspraak bij mijn huisarts. Ik weet niet echt of ze nu iets kunnen geven want ik ben zwanger en dan mag je niet zoveel op smeren. Ik dacht vraag het effe hier misschien dat jullie het kennen of weten. Maar is dit eczeem of psoriasis? Of iets anders
Kan idd beide zijn. Je kan bij de drogist ook vast zelf een zalfje halen voor psoriasis en eczeem. Staat in de bijsluiter wel of het tijdens zwangerschap mag
Lijkt eerder psoriasis... Geen idee wat wel/niet mag tijdens zwangerschap! Hopelijk kan de arts iets geven dat de jeuk verzacht!
Ik heb wel een eczeem zalfje van de kruidvat, maar deze helpt niet echt. Ik heb ook dermo vate en deze mag ik niet gebruiken.
Eczeemcreme en een beschermde zalf van bepanten helpt hier enorm! Volgens mij mag je die gewoon gebruiken tijdens zs, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. Die van de kruidvat helpt hier ook niet... Ik hoop dat de ha je verder kan helpen. Weet hoe vervelend zo'n jeuk kan zijn! Knuf
Ik denk ook een schimmel. Je kan proberen om een wattenschijfje met azijn er op te deppen, of dan de jeuk minder wordt. Prikt wel in de wondjes natuurlijk. Ik heb er goede ervaringen mee.