Vraagje is dit een tweeling de gynecoloog zegt ik denk een tweeling maar vol overtuiging zei ze het niet
Ik ook. Bij een tweeling hoor je volgens mij ook twee van die -ik noem het maar zwarte holtes - te zien en bij jou zie ik toch maar echt een zwarte holte. Waar moet het tweede vruchtje zitten dan?
Denk dus onderin en bovenin; maar lijkt echt op een dooierzak en vruchtje... Ps, vorige week was je vraag toch of er een tweede vruchtzak zichtbaar was? Die zie ik nu niet meer, was dus toch een bloedpropje denk.
Rechtsboven lijkt me eigenlijk zo al vrij duidelijk een "ringetje" nu ik nog eens kijk....Een dooierzakje dus. Maar ben alsnog wel benieuwd naar een foto van dichtbij.
Het zou eventueel optie C kunnen zijn: Eén-eiige en twee-eiigetweelingen | Mijn Kinderarts Maar ik neig zelf, als leek, naar dat dit geen tweeling is.
Ja ik dacht ook dat je vraag eerst (van de week) was: de gyn denkt van niet, maar ík denk dat het een tweeling is, en nu is de vraag andersom?? Hoe zit het nu precies? Maakt verder niet uit hoor,.. je bent gewoon onzeker. Ik zie geen 2 zwarte holtes, maar kan het ook zijn dat je een 1-eiige tweeling bedoelt?? Dus 2 vruchtjes in 1 zak?
Nee er was eerst spraken van wel slijm of bloed of een tweeling dus zat in onzekerheid nu is dat opgelost en zie je wat er nu nog over is en zegt ze volgend mij is dat een tweeling zo tezien zegt maar ik zit in onzekerheid nu want is leuk allemaal maar weet niet waar ik aan toe ben
hoe dan ook wel spannend de kans op een tweeling! Wanneer mag je weer voor een echo, ze zijn nu natuurlijk ook nog zooo klein! edit: lees nu je reactie: oh wat spannend joh!! Dan zou het 1-eiig zijn en klopt het dat je geen 2 vruchtzakken ziet... oei spannend meis!
Ja indd erg spannend en vind het doodeng en j zou om een 1 eigen tweeling zijn dus ben benieuwd of het niet alsnog een dooier en vruchtzak is
Ik zie links beneden en rechtsboven wel iets zitten. Links onder zit sowieso dooierzak op tweede foto. Maar rechtsboven een duidelijk vruchtje en linksonder kan ook slagschaduw zijn. Wanneer weet je meer? Heb je evt ook verhoogde hcg waarden?