Is dit een 9 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JBM1985, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Ik heb al meerdere topics gelezen over mogelijk 9 maanden sprong maar daarin las ik dat de kids slecht slaapte. Hier niet het geval maar wel een kleine die erg gauw boos word en begint te huilen en zo is hij normaal nooit mijn vrolijke en makkelijke mannetje. Zo herken ik hem niet, ik mag hem nergens neerleggen niets is goed, alles wat ik doe het is gelijk huilen. Hij gooit met alles en is gewoon driftig. Dat kan die sowiezo goed maar nu pfff. Het enige waar hij blij van word is in zijn loopwagen race of lekker met hem wild doen. Maarja mannetje van 9 kilo dat doe je ook niet lang haha en de hele dag in de loopwagen vind ik ook niet zo leuk en goed voor hem. Herkenbaar voor jullie?

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hey hier begint hij nu ook af en toe wat driftig te doen! Bijvoorbeeld wil ik hem izjn sokjes aan doen en probeert hij zich helemaal los te worstelen, of wil ik hem verschonen en blijft hij draaien en wordt hij boos als ik hem terug draai, ik had ook gelezen dat dit gaat komen, ik los het maar op door hem af te leiden en gek te doen en dan gaat hij weer lachen:)

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Kan heel goed hoor!

Mijn dochter heeft altijd heel veel last van haar sprongetjes. Het eerste signaal is dat ze een paar dagen heel slecht eet en dat is nu weer sinds het weekend aan de gang. Inderdaad snel boos, veel zeuren, maar hier wel ineens veel slapen overdag :p Meestal met moeite 1,5 uur achter elkaar en ze ligt nu alweer 2,5 uur. Zal haar zo maar eens wakker maken, want het is etenstijd ;)

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Grappig, hier de laatste dagen ook, sliep hij opeens meer dan 2 uur:$. Ik werd er bijna (echt:p) ongerust van! Toch maar even spieken om het hoekje...(waarbij ik hem dan weer per ongeluk wakker maak;))

5. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Ja slapen gaat hier ook overdag prima en lang maar dan hebben wij ook echt wel een slaapkopje! Nou ja afwachten maar hoelang deze fase gaat duren!

Deel Deze Pagina