Voelt kind dat je zwanger bent?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hansje123, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik ben net zwanger en mijn zoontje van 1,5 jaar is sinds 2 weken heel erg hangerig. Wil alleen maar bij mij zijn en kroelen. Hij wil niet meer aan tafel eten. Zijn avondeten gaat niet meer zo goed , terwijl hij normaal echt alles at en veel. Hij slaapt enorm veel. Maar hij is erg hangerig en kroelerig. Ik kan echt niets meer doen als hij wakker is. Hangt alleen maar aan mijn been. En kan enorm zeuren en aandacht vragen door echt te drammen om aandacht.

Nu kan het een fase zijn, maar ik heb ook het idee dat hij misschien iets aanvoelt intuïtief. Kan dat? Wat denken jullie

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me eerder een sprongetje of tandjes / kiezen dan dat ie iets aanvoelt. Mijn zoontje (iets jonger dan de jouwe, van 10 juli '10) heeft namelijk EXACT hetzelfde, en ik ben toch echt niet zwanger :p

3. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Hihi, het zal inderdaad wel. Als je zwanger bent ga je weer van alles denken. Die van ons zijn i. Ontwikkeling dezelfde leeftijd denk ik ,want mijn zoon is 3 weken te vroeg geboren.

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik zou ook eerder denken dat het een fase is waar hij doorheen gaat, nu je zwanger bent krijgt hij nog evenveel aandacht neem ik aan? Niet dat ik je wil beschuldigen of zo hoor dat je hem minder aandacht geeft:), maar het is iets waar ik zelf bang voor ben, we willen in het voorjaar voor een tweede gaan maar soms ben ik bang dat hij het op een of andere manier zal voelen dat we in gedachten toch bezig zijn met een tweede kindje, omdat je toch wat afweziger bent misschien of zo..Net als dat een partner het kan voelen dat je wat afstandelijker bent omdat zorgen hebt o.i.d., snap je wat ik bedoel?

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    en die van mij 1 week te laat (UD was 3 juli 2010).

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien kiesjes inderdaad?? hier zelfde verhaal en er breekt nu een kiesje door. heel grapppig, want ze heeft nog maar 2 voortanden :p

7. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is dit echt gedrag van kiesjes ja? Want mijn dochter doet precies hetzelfde (terwijl ik ook niet zwanger ben), is mega hangerig, hangt echt letterlijk aan mijn benen (terwijl ze dat nooit doet) kan niet alleen spelen, wil niet eten, (niet eens in dr stoel zitten) terwijl ze echt een mega hongerlap is, alleen maar drinken en hangen, en inderdaad ook veel slapen!

Ze heeft al 8 tanden (4 onder en 4 boven), daar had ze soms wel wat last van (de een wat meer als de ander) als ie doorkwam maar nooit zo erg....

@hansje123: sterkte en gefeliciteerd met je zwangerschap!

8. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons wel ;)

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oef... Dat zou wel een hoop verklaren ja.... :) Straks maar eens uitgebreid (proberen) kijken en voelen...

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    kiesjes, sprongetje...lijkt me dat dat het meest logische is maar ik geloof er ook wel in dat kindjes dingen makkelijker aanvoelen dan wij volwassenen...

ik heb vorige maand waarschijnlijk een bevruchting gehad (voelde me zoooo zwanger, niet gepland en had een heel lichte maar wel posi test...en alle symptomen die ik toen ookhad)...ons manneyje was toen ook extra aanhankelijk...maar er komen nu ook 4 kiesjes door dus weet niet wat het was (overigens ben ik keihard ongi geworden en met heel veel bloed, pijn en ellende enz) ook wij zijn van plan ervoor te gaan (voor een tweede) en ik vrees ook een beetje dat ik dan niet zo heel veel aandacht meer kan opbrengen voor m'n zoontje die heel veel aandacht vraagt en zo energiek/ondernemend is (maar ook zo gezellig en lief!).voel me nu al schuldig terwijl ik echt nog niet zwanger ben!!!

Deel Deze Pagina