ik heb sinds een paar dagen steeds een verstopte neus en als ik 'm dan snuit begint het te bloeden.Ben verder niet verkouden ofzo.Zou dit een laatste loodjes kwaal zijn?
nou, ik heb nu ook steeds bloedneuzen ( normaal nooit) dus laatste loodjes weet ik niet, maar ik denk wel een zwangerschapskwaal
Zeker een zwangerschapskwaal! Heb nu chronisch verstopte neus en 1 oor dat dicht zit, ook regelmatig bloedneuzen..niets aan te doen
Laatste loodjes kwaal niet, maar een zw. schapskwaal wel. Kan zomaar opeens komen, de een heeft het aan het begin van de zw. schap en de ander aan het einde, weer een ander heeft er helemaal geen last van. Vervelend, maar het is weer 1 van die vele kwaaltjes die je kan hebben
Hey, ik zit ook met een verstopte neus die soms bloed! Ik dacht al dat ik een serieuze verkoudheid aan het krijgen was! Ik wist totaal niet dat dit door de zwangerschap kon zijn?!
Verstopte neus heb ik ook last van en af en toe dat mijn oren dicht zitten. Maar van een bloedneus heb ik totaal geen last.
Ik ook verstopte neus al 3-4 maanden volgens mij. Soms word ik 's nachts mega benauwd wakker en moet ik echt op ademkomen
bloedneuzen zijn bij mij heel normaal. heb ze al vanaf het begin een aantal keer per week en soms per dag. niks aan te doen. alleen minder charmant hahaha