Goede vrienden van ons worden beiden 40 dit jaar. 40+40 = 80, dus hebben ze als thema gekozen voor 'the eighties'. En laat ik nou een godsgruwelijke hekel hebben aan themafeestjes en verplichtingen die daarbij horen . Maar....het zijn wel echt goede vrienden, dus dan doe je dat gewoon . Iemand leuke tips ? Wil er eigenlijk niet teveel voor hoeven kopen qua kleding. Bedankt voor het meedenken!
Weet niet of die winkel bij jou in de buurt zit maar de SoLow (echt Action 2.0) heeft vaak wel wat dingen liggen tegen betaalbare prijzen.
Mannenblazer (met schoudervullingen) en een gekleurde riem om de taille, iets met polkadots, grote oorbellen, een felgekleurde legging met een oversized sportsweater erop, wit t-shirt met een zwart gilet. Zomaar wat dingen die je misschien wel hebt. Haar touperen is ook een jaren '80 effect dat je makkelijk kunt realiseren.
Schoudervulling, beenwarmers, haar touperen met grote kuif, madonna-handschoenen, fel gekleurde oogschaduw, grote oorbellen
Ik had er nog nooit gehoord, dus even gegoogeld . En ja hoor, er zitten er zelfs 2 in Eindhoven . Bedankt, ga ik daar eens kijken!
Schoudervullingen, grote oorbellen, felle kleurtjes ala Doe Maar, getoupeerde kuif, beenwarmers, heel veel armbandjes, broekpakken, ophaalrokken, La coste polo voor de mannen, ik zou er wel raad mee weten hihi, Veel plezier!
Weet niet wanneer dat feest is maar je kan waarschijlijk ook genoeg op AliExpress vinden voor weinig.
Lijkt me hartstikke gaaf joh! Maar goed, ik heb sowieso wat met de jaren 80. Er zijn al veel goede tips gegeven. Dus veel plezier!