haaaiii ik kocht laatst pak Nutrilon AR.... en die was ineens blauw... ik goed kijken of ik niet een verkeerde had, maar stond echt AR op... ik dacht, naja misschien hebben ze andere verpakking? maar stond ook niet op dat de verpakking was vernieuwd oid....... Enfin, ik pak leeg gemaakt, nieuwe kopen, is die wel weer ineens oranje..... met weer ander schepje... mn vriend gister ook nog kijken en die zag ook dat schepje verschilde.. had ook andere kleur. Heeft iemand dit ook gehad? en klopt dit? of lijkt dat zo dat die schepjes verschillen? Vind dat nogal vreemd :S liefs Muis
Nutrilon heeft een andere verpakking gekregen, maar die oude moeten natuurlijk ook nog op. De blauwe is nieuw, de oranje oud. Ze hebben inderdaad andere schepjes, zorg dat je het juiste schepje bij het juiste pak gebruikt.
andere schepjes?? das mij niet opgevallen bij de hypoallergeen.. Op de site staat dat receptuur is verbeterd..
Alle verpakkingen van Nutrilon zijn veranderd, had laatst ook ineens een blauw pak Nutriton, ipv oranje.
Nee, ze hebben de samenstelling niet veranderd. Misschien een beetje verbeterd, maar dan is ie niet helemaal veranderd hoor. Je kan hem met een gerust hart gebruiken. Ik zei alleen maar dat je de schepjes bij het goede pak moet laten, voor de zekerheid. Ik denk eigenlijk niet dat er in de een meer gaat dan in de ander, maar dat weet ik niet zeker. Als je de ene kaar een oude verpakking gebruikt en de andere keer een nieuwe, kan dat gewoon hoor. Mijn ventje krijgt ook oude en nieuwe pakken door elkaar en hij heeft nergens last van.
Ja maar ik gooi ze soms wel bij elkaar, als ik restje over heb van de vorige en ik heb nieuwe verpakking doe ik dat bij elkaar Naja zal wel niet zo heel erg zijn denk ik
Ik denk dat je in dit soort gevallen het beste meteen met het telefoonnummer op de verpakking kunt bellen, dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag.