geplande keizersnee, wie ook?

Discussion in 'De bevalling' started by tweeling, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    zijn er hier nog meer dames die waarschijnlijk of zeker een geplande keizersnee gaan krijgen?

ik vroeg het me af omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat dit bij mij, 90% zeker, het geval gaat zijn.

bij mij is de reden dat mijn kindjes wat te groot voor mij zijn zoals bij mijn eerste.

misschien is het leuk om samen ernaar toe te leven, en evt. ervaringen te delen.
    Want het is toch wel spannend dat je naar het ziekenhuis rijd om je kindje te gaan halen haha!

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    ik niet; maar vroeg me af lig je dan nu al zo ver voor op de groei...? Lijkt me best wel raar idee dat je de datum straks al weet wanneer je kindje geboren gaat worden
    hoe groot was je eerste trouwens?

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ik moet ook voor een geplande keizersnede. Ik ben draagster van hemofilie B, een bloedstollingsziekte. Ik krijg een zoontje dus heb 50 procent kans dat mijn zoontje ziek is. En een normale bevalling is dus een enorm risico. Vandaar dat hier ook een geplande keizersnede komt! Weet alleen nog niet wanneer.

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    Ik krijg als alles goed gaat ook weer een keizersnede.
    Bij mijn jongste had ik ook een geplande ks wist dat ook al vanaf het begin.
    Het is idd een raar idee dat je weet wanneer je kindje geboren word maar ook weer heel speciaal, we leefde echt naar de dag toe.
    Het is en blijft toch een wonder of je het nou weet wanneer je kindje geboren word of niet.

5. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik heb een geplande keizersnede gehad.
    Het is idd heel raar als je al weet wanneer je kindje geboren gaat worden.
    Mocht je vragen hebben stel ze gerust hoor.

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hier waarschijnlijk ook een geplande keizersnee. Durf nog niet echt een stuitbevalling aan. Maandag op controle bij gyn en zal alles wel besproken worden.

Share This Page