Hoi dames! Ben 38.5 wkn maar ben ineens zo moe en btje misselijk en mn buik rommelt nogal hard. Volgens mijn zus zou dit een teken kunnen zijn. Wor herkent dit? Hoop dat de kleine nog even blijft zitten..
hey meis, zou goed kunnen inderdaad! probeer (even goor praatje) naar het toilet te gaan voor een dikke drol...kunnen nl ook je darmen zijn...ga lekker i=onder een warme douche en ga naar bed...kan misschien wel de laatste slaap zijn in een een aankomende lange (s)t(r)ijd.... je mag bevallen nu, dus geen zorgen! misschien goede voorweeen zou ook kunnen....laat je iets weten?
Het zou goed kunnen maar ga er maar niet teveel van uit want ik ben ook aldoor misselijk en rommelige buik, hoor het ook veel om me heen (schijnt te heersen)
Erge steken en enorme druk op mijn liezen op dit moment. Ik ga ook zeker nergens vanuit.. Ze mag van mij juist nog wel even blijven zitten hoor voel me verder nog top dus denk dan maar hoe langer hoe beter! Maar wie weet...
Ja zo herkenbaar, volle blaas, volle darmen, allemaal redenen voor een harde buik. En inderdaad bij vlagen veel gerommel in mn darmen. Verder weinig aanwijzingen voor serieus voorwerk oid. Em vorige week veel steken, druk op onderkant, bleek indaling te zijn.