Wat leuks doen met ex schoonfamilie (benieuwd naar jullie mening)

Discussie in 'De lounge' gestart door Antra, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antra

Antra Niet meer actief

Ik ben toch eens benieuwd naar jullie mening:

M'n man kreeg gister een appje van z'n ex zwager (man van de zus van z'n ex)
    Of hij zin had om een keer met hem en de vader van z'n ex te gaan lasergamen en gezellig n biertje doen etc.
    Man vind het n leuk idee en zegt we hadden leuk contact en ze hebben weinig contact neer met (naam ex)
    Ze hebben natuurlijk jaren goed met elkaar omgegaan want was een lange relatie (samen huis gekocht trouwplannen kinderwens)

Hij mag van mij gaan en zie hem ook echt geen rare dingen doen ofzo maar vind het zo vaag klinken:

Wat leuks doen met ex schoonfamilie.......
    Zie mij echt niks gaan doen met m'n ex schoonfamilie haha

Hoe denken jullie hierover?

2. A2CA

A2CA Niet meer actief

Waarom niet? Als het goed klikte tussen hun.. ik zou dat ook doen bij nu mijn schoonouders als het over is tussen mijn vriend en mij, kan heus wel eens alleen niet iedere week of iedere maand maar af en toe

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Euh - ik denk ook dat ik even een wenkbrauw zou optrekken als mijn man zijn ex-schoonfamilie contact met hem zou zoeken. En ik weet dat hij goed contact had met die mensen.

Ik zou 'm niet tegenhouden, maar ik vraag me af of hij dat zelf zou willen eigenlijk ...

4. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ik die regelmatig uitstapjes met mijn ex- schoonouders of schoonzusje..
    Maar meestal is mijn zoontje er dan ook bij.
    Maar ik vind er niets geks aan.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Als de band verder goed is tussen hun waarom niet.
    Mijn ex schoonzusje was getuige op mijn huidige huwelijk :D. Haar kinderen zijn nog steeds mijn nichtjes en ons zoontje noemt zij ook haar neefje hij haar ook tante, ach ja als het over is met ex wil niet gelijk zeggen dat je ruzie moet hebben met de rest van de familie

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Waarom niet? Mijn moeder kwam af en toe ook nog bij haar ex schoonmoeder (mijn oma) helaas is ze twee maanden geleden overleden, maar ze heeft ook nog contact met mijn tante, haar ex schoonzus. Niet dagelijks, maar wel via fb. Mijn ouders zijn al 22 jaar niet meer bijelkaar. Als het klikt, dan klikt het.

7. Koon

Koon Niet meer actief

Ik ga ook nog steeds vriendschappelijk om met mijn ex-schoonzus en een aantal vrienden van mijn ex. Met mijn ex niet meer overigens (ook niet vijandelijk trouwens)

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Als de band goed was....waarom niet?!

9. Antra

Antra Niet meer actief

Ok, t ligt dus niet aan mij dat ik in eerste instantie iets had van : ach waarom niet haha

Toen t zo klonk van ex schoonfamilie ging ik even aan m'n eigen reactie twijfelen ;)

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hmm, ik ben dan toch een uitzondering. Leuk zou ik het dus ook niet vinden. Ik denk dan altijd ... "hoe zou ik het vinden als mijn ex nog steeds dingen doet met mijn ouders"... ik zou dat dus zelf echt niet fijn vinden ...

11. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Zelf ben ik erg goed bevriend met ex en zijn familie. Ze zijn ook allemaal op kraamvisite geweest en ik ga ook bij zijn oma en ouders op visite. Mijn exscgoonzus is 1 van mijn beste vridndinnen :) Met mijn ex en zijn vriendin gaan we zelfs naar het strand met de kinderen.
    Totaal geen problemen mee dus.

12. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Tja waarom niet, goede vrienden kunnen in families ontstaan. Ik zou het niet fijn vinden als hij een en ander over ons bespreekt want dat gaat de 'ex' niets meer aan.

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja hoor, geen probleem. De exen van mijn man zijn allebei goede vriendinnen geworden inmiddels (zijn allebei toevallig zwanger van de tweede nu :D ), als het contact met hun familie er nog zou zijn (wat bij ons niet het geval is) dan zou ik het prima vinden als hij dat zou onderhouden.

14. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Jahoor geen problemen mee!

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoelang hebben ze geen contact gehad?

Als het contact altijd onderhouden is geweest, zou ik daar niet zo mee zitten. Maar als er al een poos tussen heeft gezeten dan zou ik dat ook raar vinden.

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Strijkkraal: ik vind het ook maar een heel rare gedachte en trok even mijn wenkbrauwen op toen ik de vraag las.

Denk wel, als je een band bent blijven houden, nadat de partners uit elkaar zijn gegaan, dat er dan geen probleem is, maar dan toch wel zonder ex partner want daar zou ik mij heel ongemakelijk bij voelen.

17. Antra

Antra Niet meer actief

Sinds de relatie met z'n ex over is hebben ze elkaar geloof ik nog 1 keer gezien verder alleen weleens gesproken via whatsapp en FB.

Is nu denk ik een jaar of 6/7

18. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind altijd een beetje ex ( familie etc ) is niet voor niets ex :)

Ook al zijn ze reuze aardig...

Mijn moeder zei ook wel eens bij exen van mij of zus ofzo van ze zijn altijd welkom... Ik zeg uh zou je dat niet aan ons over laten? En ik denk dat een nieuw vriendje er ook niet zo op zit te wachten.

Maar hebben ze al die jaren contact blijven houden of is het verwaterd en is er nu opnieuw contact gezocht?

19. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik denk dat het echt ligt aan een hoop dingen hoor.. hoe de relatie uit elkaar gegaan is, hoe sterk de band was voor die tijd..

Ik had ook een ex waarvan ik jarenlang met zijn nichtje ben omgegaan omdat we gewoon goede vriendinnen waren geworden.. dat heeft echt niks met mijn ex te maken gehad.

20. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

zou het niet tof vinden.... maar misschien ben ik een rare.
    Ex is niet voor niks ex.... lekker daar laten

Deel Deze Pagina