Je dient handvatten te krijgen lieve kerstbal. Zonder dat word het moeilijk. Vraag via je ha een dvw naar een psych. Realiseer je ook dat je echt de enige niet bent.
yep. ik had ook een vitamine d tekort en hier door depressieve gevoelens en paniek en hyperventilatie aanvallen. volgens mn huisarts kwamen worden er veel mensej onterecht naar een psycholoog gestuurd terwijl de klachten van vitamine d tekort komen. ik zou eens navragen wat je vitamine D waarde is. die kan zeker meespelen
Iemand ervaring met lorazepam?? Ik slik nu sinds 2 dagen 2x dgs 1mg nu! De angst en paniek is echt een heel stuk minder bijna weg! Maar ik ben zooooo moe en af en toe duizelig hoort dit erbij?
Ik slikt oxazepam en de moeheid hoort er denk ik wel bij. Superfijn dat de angst en paniek al zoveel minder is!
Vandaag intake gehad en het komt er op neer een paniekstoornis en depressie! Volgende week weer een nieuwe afspraak staan! Met de lorazepam gaat het redelijk de scherpe randjes zijn er af. Maar goed is het nog niet! Kan zo intens verdrietig zijn Maar geen angststoornis!? Of is dat het zelfde als een paniekstoornis?
Van lorazepam wordt je wat moet en duizelig. Dit gaat nu een paar dsged wel beter maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit een langere periode standaard slikt. Na de crisis is het om zo nodig achter de hand te hebben. De bedoeling is dat je door thetathe en evt. Ad weer zelf de controle terugkrijgt. Ik weet niet of je in het verleden verslavingsgevoelig was Als dat zo is dan moet je het lorazepam ruim geregeld evalueren met je hulpverlener en na een periode van twee weken altijd heel rustig afbouwen.