Ik had dit al in de algemene topic geplaatst maar krijg geen antwoord dus probeer het zo Hoi! Wil iemand mij helpen met mijn ovu testen? Bovenste 3 van woensdag Middelste 3 van donderdag Laatste 3 van vandaag Ik heb het idee dat mijn ei blijft hangen of is dit normaal? Haha Ik wil er even bij vermelden. Woensdag kreeg ik bloedverlies. Minimaal, bij afvegen en misschien ietsje meer (had tampon in gedaan en was minimaal ook). Wat betekend dat? Dit heb ik namelijk nooit eerder gehad. Niet dat iemand een glazen bol heeft maar misschien iemand eerder meegemaakt? Ik kreeg dus op cd10 bloedverlies, en sindsdien zijn die testen redelijk tot duidelijk positief. Ga ik nu een nieuwe ronde in? Of verwacht ik toch mijn eisprong? Dat bloedverlies vind ik een beetje eng.. voor en sinds mijn miskraam heb ik een redelijk stabiele cyclus. Maar begin nu aardig aan mijn eigen lichaam te twijfelen..
Ik twijfel of die van vanmorgen/gisteravond positief is. Ik zou morgenochtend nog testen, gewoon 1x per dag Is die een stuk lichter dan denk ik toch dat je eitje vandaag of morgen springt. Bloeding kan van alles zijn, eisprong bloeding, vaatje.
Mij lijken de 6 laatste juist allemáál positief... Misschien heel kort door de bocht, maar... heb je al eens een zwangerschapstest gedaan? Je weet nooit...
Zeker! Dat klopt, maar een vaatje kan (bijna) niet, mijn man was op uitzending. Pas paar dagen terug. Een vaatje springt toch niet zomaar? Het maakt mij gewoon erg bang. Wat nou als er iets anders aan de hand is dan gewoon een eisprong(bloeding), want als die bloeding een eisprong verklaard zouden ze nu niet duidelijk zijn.. Want ik las dat zulke bloedingen pas ná de eisprong komen.
Nee! Niet eens over nagedacht! Ik heb mijn menstruatie gehad. Dat zou wel een hele grote verrassing zijn!
Nou ja, je zegt dat je 1 dag een beetje bloed gehad hebt. Ik wil je zéker geen valse hoop geven, maar een menstruatie duurt normaal langer en is heftiger qua bloedverlies. Wie weet had je wel een innestelingsbloeding...
Nee wacht. Ik had wel menstruatie. Niet veel maar zeer zeker wel op mijn normale dagen etc. Daarna kreeg ik ineens op CD 10 wat bloed bij plassen en die bleef 2 dagen aanhouden, tot vandaag. Maar in heel die tijd blijven die ovu testen positief. Dus het maakt het echt enorm verwarrend. En je geeft mij geen valse hoop hoor ik ken het allemaal (helaas) heel goed xx
Ik heb deze testen afgelopen cyclus ook voor t eerst gebruikt en ze bleven ook 3 dagen positief. Ik denk dat de testen te gevoelig voor mij zijn. Wellicht is dat bij jou ook zo.
Vanmiddag na weer een positieve ovu test, heeft mijn nieuwsgierigheid toch gewonnen en heb ik een zw test gedaan. Tot mijn verbazing kreeg ik een licht streepje. Nu heb ik net weer een positieve ovulatietest, maar helaas een negatieve zw test. Ik denk dat ik maar even stop met testen, ik maak mijzelf helemaal gek merk ik haha.. Bijgaand alle testen. Onderste 4 ovulatietesten van vandaag + de zw testen..
Ja, ik denk dus dat dit aan de hand is. Al moet ik zeggen dat ik in het begin van mijn cyclus wel gewoon lichte streepjes had, maar denk dat het LH hormoon hoe verder in je cyclus, hoe meer het in je lichaam zit of zo. We zullen zien