Kunnen jullie hen zien?? Ik ben nu 9 of 10 dpo. ik voelde met 6 dpo krampen en dacht oh nee ik word nu niet nog eerder ongesteld hè Maar is dus waarschijnlijk de innesteling geweest
Ik denk een heel licht streepje te zien. Zou over 2 dagen weer testen kijken of het streepje duidelijker wordt 😊. Spannend hoor!
Ik zie niks, sorry! Maar had zelf met 9/10 dpo nog Omo-witte test. En inmiddels toch echt 14 weken zwanger. Zou idd over 2 daagjes nog keer testen!
Thx voor reacties Geeft niet hoor, het is die rottige kwaliteit bij uploaden In het echt was ie goed zichtbaar na 6 min Hogelijk kan ik het over twee dagen hier ook goed laten zien!!
Ik zie een heel licht streepje. Maar zie niet of die roze of grijs is. Ik zou over 2 dagen nog eens testen
Ik zie heel vaag iets, maar ik kan niet zien of het een indrooglijntje is. Over een paar dagen nog eens testen, om te kijken of het oploopt
O die uploadkwaliteit toch! Echt frustrerend! Als ik niet inzoom zie ik misschien iets Maar gelukkig zie jij hem zelf wel goed! Lekker doortesten.
Hier minder goed zichtbaar inderdaad maar ik ga je vast feliciteren!! Duimen dat deze blijft en je over 8 maanden weer mama mag worden!! x