Is dit een eisprong of wordt ik ongi? help ajb!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zograagnog1, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dank je voor de uitleg RogiJuLi, dat was heel verfrissend hihihi.
    Oke, ik kan dat wel aannemen want dat klinkt heel logisch. Ik ging eigenlijk uit van de laatste onttrekkingsbloeding maar dat gaat dus niet. Weet ik dat ook weer.

Ik test ook niet meer, vanmorgen ook niet.

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.104
    3.492
    113
    Ik zou ook zeggen, lekker geen testen meer doen. Eventueel kan je blijven tempen om in dat ritme te blijven, maar probeer er geen conclusies uit te trekken, want dat blijft moeilijk omdat je niet weet hoever je in je cyclus bent.
    Vergeet niet dat je pas gestopt bent met de prikpil en dat het ontpillen daarvan meerdere maanden tot anderhalf/twee jaar kan duren, ondanks dat je ook twee maand de gewone pil hebt genomen na het stoppen.

3. Zograagnog1

Ik heb nog steeds roze verlies, heel licht. Voor de rest is het afwachten dan. Maar als de ongesteldheid uitblijft zal ik toch op een gegeven moment een testje moeten doen om wat te weten te komen over dit roze verlies. Lijkt me logisch ja.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat heb ik je ook al meerdere keren verteld dat je niet Van je onttrekkingsbloeding uit moet gaan,omdat die door de pil komt.Dus dat wist je al.Echt meid,iedereen heeft het goed met je voor,en het kan echt wel een jaar duren,zeker na de prikpil,voor jou cyclus überhaupt weer opstart.Ik heb vroeger ooit eens 1 keer de prikpil gehad,en toen duurde het daarna 9 maanden voor ik weer voor het eerst mijn menstruatie kreeg,en dat was maar van 1 keer.En dat roze verlies heb ik in die 9 maanden ook geregeld een dag of paar dagen gehad,en kwam gewoon echt door het stoppen met de prikpil.Had helemaal niets met een ovulatie,innesteling,of aan komende menstruatie te maken.Ik weet dat je dit niet wilt horen,maar dit is wel de realiteit.

5. Zograagnog1

Zou jammer zijn Pipo, maar als het zo is kan ik het heus wel accepteren hoor. Er zijn nog meer dingen als zwanger worden.
    Als ik zo lang moet wachten vind ik het ook prima. En wil graag zelf ervaren dat deze roze verlies gewoon door de prikpil komt.
    En bedankt voor alle info want zo kan het ook gaan met mij natuurlijk.

6. Zograagnog1

Ben even door de war hier. Ik begon op 28-09 met roze verlies maar op 30-08 begon het rood te kleuren, dat kon nog maar nu sinds gisteravond is het meer geworden en viel er vanmorgen ook wat druppels in de wc. Ben ik nu ongesteld, moest nog ontpillen waarschijnlijk maar dan heb ik een prima cyclus tot nu toe. Heb wel erg veel pijn in mijn onderrug en af en toe wat buikpijn en pijn rondom mijn baarmoeder. Nu bloed ik zeker.
    Mijn temperatuur is al 4 dagen gelijk op 36,8 ... wie weet hier meer over? En wanneer kan ik de eerste dag aanhouden van cyclusdag 1?

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Lijkt erop dat je je eerste cyclus hebt gehad. Maar dan wel een cyclus zonder eisprong. Het kan dus ook maar zo zijn dat de volgende ronde wel heeeel lang duurt. In jouw temp is echt geen eisprong terug te vinden.

Ik zou echt niet vastklampen aan een korte cyclus nu hoor. Ik zou vanag nu dagelijks tempen en in een programma zetten zoals FF. Die kan je helpen je eisprong te vinden. En ook zou ik ovulatietesten gaan gebruiken.

Hopelijk vind je snel een eisprong.

8. Zograagnog1

Dank je wel Sparky voor je antwoorden.
    Wel fijn dat ik nu een eerste cyclus heb gehad.
    De volgende kan dus langer duren of heeeeel wat langer ik ben benieuwd!
    Eigenlijk wilde ik vanwege mijn leeftijd aan de pil weer gaan maar heb het niet eens een kans gegeven nu. Ik ga als ml van zijn werk is vanmiddag eens praten erover of we nog doorgaan of niet.

Wordt een spannend gesprek.
    Gaat het door doe ik ovulatie testen weer, maar geen merk van 123thuistesten die bleven op en af lopen net wel en net weer niet.
    Welke testen van de ovulatie kan ik het beste gebruiken Sparky?

9. Zograagnog1

Die FF lukt mij niet is ingewikkeld trouwens maar goed laat ik eerst maar met ml praten wat we gaan doen.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb zelf goede ervaring met action. Maar die knallen niet bij iedereen. Hier soms ook niet. Maar bij niet vruchtbare dagen blijft hij gewoon nagenoeg wit bij mij en andere merken schommelen dan veel meer.

Zwanger en kids is ook goed, knallen wel duidelijk, maar schommelen de hele cyclus door wel meer vind ik. Maar de echte knallers haal je er wel uit hoor.

Succes met het gesprek.

11. Zograagnog1

Dank je Sparky.

12. Zograagnog1

We hebben besloten om er niet meer voor te gaan. Dit topic kan gesloten worden eventueel.

13. Zograagnog1

We gaan er niet meer voor.

Succes iedereen verder.

Deel Deze Pagina