Hoi , Sorry voor het vieze praatje. Ik had gisteren al een klodder witte afscheiding die een beetje rekbaar was. Maar vandaag had ik een hele klodder doorzichtig wit troebel afscheiding met een drupje bloed en het was heel rekbaar. Dit heb ik nog nooit gehad voor zover ik weet. Ik heb geen buikpijn maar ik heb altijd op dag 6 van mijn cyclus buikpijn ik zit nu op cyclus dag 9. Is dit nu een eisprong of aankomende eisprong?? Mijn cyclus is tussen de 22 en 26 dagen. Liefs Esther
Bedankt voor jullie reacties. Ik zit nu op cd 9 Maartje84. Klussen gaat helaas niet morgen pas weer. Liefs Esther
Hee, jij hebt dus ook korte cyclussen... ff denken: tussen de 22 en 26 dagen dwz wanneer je een gewone 14 daagse luteale fase hebt... je tussen dag 8 en dag 12 je eisprong hebt. MAAAAAR niet bij iedereen is de luteale fase 14 dagen, hij kan een paar dagen korter of langer zijn!! Het beste kun je dan ook beginnen met klussen zodra je ongi weer weg is, omdat je met een korte cyclus al snel je eisprong kunt missen. Als je nu op CD9 zit, en je hebt rekbaar slijm en een druppeltje bloed... De kans is groot dat je dan je eisprong al gehad hebt. Al hoeft dat niet... Als je er vanuit gaat dat dat druppeltje bloed een ovulatiebloeding is... Sommige vrouwen hebben die voor de eisprong, sommigen erna.. Dat verschilt dus... Vind het wel vreem om te lezen dat je altijd op CD6 buikpijn hebt. Het is dan nog te vroeg voor een eisprong, een LF van 20 dagen is nou eenmaal erg onwaarschijnlijk... Toch zou ik als ik jou was wel voor de zekerheid morgen gaan klussen.Het kan zijn dat je eisprong toch nog niet geweest is, en dat je toch nog mazzel gaat hebben
Nogmaals bedankt voor je reactie en ik ga zeker morgen even klussen . Ja ik weet ook niet hoe dat kan maar elke cyclus heb ik op cd 6 buikpijn aan 1 kant. Nou ik heb op cyclus dag 6 in ieder geval wel geklust dus wie weet. Suc6 met zwanger worden.Hoop dat het nu gauw mag lukken. Liefs Esther