Bah ik ben vandaag 5+6 en cb digital geeft 2-3 aan. Door ovulatietesten weet ik dat ik op 18 juni mijn ei heb gehad. Ik weet dat indicator een indicator is, maar wil iemand me aub toch even geruststellen? Of moet ik me zorgen maken?
Stoppen met testen is de enige goede raad die ik kan geven vrees ik. Ik heb vorige week ook even met het idee gespeeld van nog een digitale te kopen maar ik doe het niet omwille van de reden dus dat je je misschien onnodig zorgen gaat maken.
Nu ga je allemaal reacties krijgen dat het maar een indicatie is... maar wel een indicatie die in 96 procent van de gevallen gewoon klopt!Dus ik snap wel dat je je ongerust maakt.Dat zou ik ook zijn. De andere kant is dat je ei misschien toch later is geweest?een positieve ovulatietest wil niet altijd zeggen dat hij ook daadwerkelijk springt... Er zit niets anders op dan afwachten.
18 juni heb je door middel van testen je lh piek gevonden daarna kan het 12 tot zn 36 uur duren tot hij echt springt. Ga uit van 36. Dan de innesteling die is ook bij iedereen verschillend mss was die ook wat laat. Bij elkaar opgeteled ben je dus mss een paar dagen minder ver dan je denkt.
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Mijn laatste klus was 22 juni. Maandag getest en er stond zwanger 1-2. Volgens mij zou ik dan 5 weken (3weken sinds bevruchting + 2 weken) zwanger zijn, dus 2-3 of zelfs 3+ op de indicator krijgen. Ik lees even mee, maar heb me er ook al een beetje bij neergelegd. Zie het wel op de echo van 27 juli. Hopelijk krijg jij ook snel zekerheid over de duur van je zwangerschap.
Kan maar zo zijn dat je net op de grens zit hoor en dat hij over een paar dagen wel 3+ aangeeft. Als het 1-2 weken aan zou geven dan was ik me wel zorgen gaan maken, maar nu denk ik niet dat je druk moet maken. Sowieso ook niet goed voor je Komt echt wel goed! Je kan eventueel volgende week nog eentje doen, als hij dan geen 3+ aangeeft dan zou ik me pas zorgen gaan maken...
Ik ben net zover als jij en heb zondag ook weer getest, was ook nog 2-3... ik ben er nu gewoon mee gestopt... ik denk dat we net op de grens zitten van 2-3 naar 3+.... ik ga niet weer testen en wacht de afspraak af voor echo..... niet gek laten maken door die testen hoor! dikke knuffel
Mijne gaf zondag 3+ aan En vorige week dinsdag 2-3. Ik weet niet hoeveel procent deze test betrouwbaar is qua indicatie. Maar probeer het naast je neer te leggen en wacht de echo af. Hoe moeilijk ook.. I know! Je hebt er helaas toch geen invloed op.
Als je 5 weken zwanger bent klopt 2-3 toch ? Je telt er 2 weken bij op en komt dan op 4-5 weken. Ik denk ook dat je waarschijnlijk net op de grens zit.
Niet meer testen! Zelfs artsen in ziekenhuizen zijn er niet blij mee. Elk persoon maakt ander hcg aan. Die test heeft 3 fasen, zit je nog net niet in die tweede fase blijft hij hangen en ben jij bang... Stoppen dus!!!
Dank jullie wel! Het komt vast wel goed! Heb er nog een knaller van een kvk achteraan gegooid en dat zag er meer dan geruststellend uit. En ook even naar mijn lijf geluisterd. Ik voel me zwanger... En alle geruststellingen werken ook!!! Dank!!!!!!
Hier blijft de test op 1-2 staan terwijl ik echt al 2-3 verwachtte ik snap je dus heel erg goed !! Bij mijn eerste miskraam bleef hij op 2-3 staan en bleek het ma te zijn. Mijn andere testjes waren wel mooi donker. Maar bij mijn tweede misrkamen had ik én knaltesten én 3+ dus het zegt ook niet zo veel... Pfff wat rot die spanning he , ik ben er ook helemaal verdrietig van...
Het zijn fijne testen als ze doen wat je wil Ik had ook pas laat een 3+ en uit de vroege echo bleek ook dat ik een paar dagen (5) korter zwanger was dan gedacht. Heel vreemd want ik wist precies hoe en wat. 2 weken later werd alles weer bijgetrokken en werd ik weer 6 dagen vooruit gezet. Het menselijk lichaam is maar iets vreemds.. En ik merk dat ik tocch wel vaak afwijk van de standaard, haha. En ik zal er dan ook vast niet de enige in zijn! Succes met wachten op je echo
Tja daar zou ik ook onrustig van worden eerlijk gezegd.. Zeker omdat je al ruim boven die 5 weken zit. Heb je hiervoor ook met cb getest? Wanneer zei die 2-3? Bij mij was dit nooit een goed teken helaas, maar hoop heel erg dat je gewoon wat minder ver bent dan je denkt!
Ik had een 1-2 en dacht ook verder te zijn. En zoals je aan mijn banner ziet is alles goed! Als ik nu ook terug reken had hij ook minstens 2-3 moeten aangeven dus het zegt niets! Stop met testen, je maakt jezelf helemaal gek! wacht de echo af. Hoe moeilijk het ook is! Succes en gefeliciteerd!
Ik heb in mijn tweede zwangerschap nooit de 3+ gehad. Zelfs met 7 weken stond er 2-3. Ik heb me er vreselijk druk om gemaakt.. maar inmiddels is mijn zoontje alweer 8 maanden