Is dit een fase...? 9 maanden.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toet, Dec 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Sophie maakt er een potje van met eten op het moment,eerst ging alles er in en nu heel weinig.

Dit is haar schema.

s'octends pap 200 ml ( eet nu misschien 10 hapjes )

s'middags halve boterham en fles 180/6 ( drinkt nu de helft )

fruit gaat goed

s'avonds ook drama zelfs het toetje...

de laaste fles gaat wel goed.

Het lijkt wel of ze ons aan het uitproberen is...komt iemand dit bekent voor rond deze leeftijd?

Groetjes,

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ook dramaaaaaaaaaaaaaaaa :(

's morgens gaat het meestal wel goed met de eerste fles

's middags gaat er 3 kwart boterham in en verder niks

's avonds gaat de groente er ook een stuk slechter in

en de laatste fles is om te janken, nou kwam hij opeens vanacht weer voor een fles, Grrrrrrr hoop dat dit idd weer een fase is.

Succes!

3. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena heeft dit vorige week gehad.Ze wou gewoon bijna niets meer eten behalve haar fles ' s morgens en 's avonds.En een stukje fruit ging hier ook goed.
    Ik werd er echt gefrustreerd van en had bang dat ze niet genoeg zou binnen krijgen.' s avonds groente waren een ramp,enorme huilbuien,schreeuwen,...
    ' s middags was een half boterhammetje al genoeg voor haar :(
    Heb haar een paar dagen laten doen en sinds 2 dagen eet ze terug zoals normaal.

Denk dat het weer een fase is waar ze even door moeten ;)

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook, en dan vooral het drinken! eten gaat nog wel goed, maar drinken.......
    Vooral de laatste fles, drinkt ze bijna niets van. 3 slokken denk ik. Ben in iedergeval niet de enige met dit probleem. Ik dring verder maar niet aan, zal vanzelf wel weer komen (hoop ik)

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, hier gaan de groenten ineens heel slecht!
    Mijn meisje is een boterhammenmonster, die eet ze heel goed (anderhalf tot twee!).
    Maar ze proeft nu 's avonds heel kieskeurig, en zodra haar neus ruikt dat het groente is, kijkt ze heel erg vies!
    Terwijl er voorheen volle borden ingingen. Ik laat ze ook maar even doen, hopelijk gaat dit vanzelf weer over. Fles ook wel wat minder, maar Yara wil het liefst uit haar oefenbeker drinken, dan drinkt ze wel.

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nope, geen last. Brood ging/gaat nog steeds matig. Justin spuugt wel iedere x de stukjes uit als je m niet afleidt maar na er weer instoppen, eet ie t wél op.

7. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Yep. Heel herkenbaar. Dat was hier ook rond die 9 maanden. Het gaat over. Niet dwingen, maar gewoon ff laten. Komt vanzelf goed.

Share This Page