Helaas kampt ook onze kleine meid met krampjes. Nu gebruiken we al een paar dagen Sab simplex, ik heb niet het idee dat het super helpt. Zelf wilde in de overstap maken naar Infacol maar heb gelezen dat de werkzamen stof hetzelfde is als in de Sab simplex. Wie heeft hier ervaring mee?
Het is in principe hetzelfde spul, maar ander merk, ander smaakje en ik heb verhalen gehoord dat bij eenzelfde kindje het ene wel werkte en het andere niet. Ik zou er dus nog even een poging tegenaan gooien,
Hmm... bij ons hielp de infacol niet en de sab simplex wel, misschien dat ze toen we sab simplex gingen gebruiken er minder last van had ofzo. Maar proberen kan natuurlijk altijd! Zielig voor die kleintjes he?
sab simplex werkte hier goed en infacol werd het alleen maar erger... voor mij dus sab simplex tis ook wel gewoon een periode waar je doorheen moet met je kleintje, helemaal weg gaan zal het niet tot je kleintje 3/4maanden is.
hoihoi hiero goede ervaring met infacol. alleen wel pas na 1,5 a 2 weken gebruiken effect te merken . gebruik je het al lang? geef het wat tijd en inderdaad, ze hebben er toch wel iets of wat last van... zeker de eerste 2 mndn daarna werd t bij ons minder .Wij zijn ook pas gestopt met infacol toen de voeding niet meer verder opgehoogd hoefde te worden.
Volgens mij is het hetzelfde. Wij hebben hier sab simplex gebruikt, maar onze dochter heeft tot dat ze zes maanden oud was heel veel last van krampjes gehad, zonder een reden, gewoon wennen aan alles...met de sab simplex is het periodes wel beter gegaan, maar echt niet altijd. Heel veel succes!
Ik gebruik het nu zo'n week tot anderhalve week. Ben ermee begonnen toen we over zijn gestapt van 6 * 120/4 naar 5 * 150/5. Ik zal het even de tijd moeten geven denk ik. Ook omdat ze natuurlijk meer voeding in de fles krijgt. Maar het is zo zielig