combisleeper

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samba25, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb voor mijn dochter een combisleeper gekocht ivm koud kamertje. Alleen dat ding is zo megagroot, ze verzuipt erin. Eigenlijk wilde ik hem terugsturen maar dan kan ik alleen een tegoedbon krijgen. Wat ik niet wil. Dus ik ga de mouwen en de hals maar wat innemen anders ben ik bang dat ze erin zakt. Maar dat is mijn vraag eigenlijk niet, het is nu zo'n 17 graden snachts in haar kamer, als het kouder wordt, meestal een graad of 13. Als ik haar er nu in zou laten slapen, wat doen jullie je kindje dan aan. gewoon een romper, en pyama, of alleen een romper met lange mouwen en een broekje. Ik heb dus geen idee hoe warm zo'n ding is. Help!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar slaapt al een tijdje in de combisleeper, maar dan zonder de binnenslaapzak, het is 18graden bij hem op het kamertje en hij heeft een lange mouwenromper aan, pyjamatruitje+broekje en dan de combisleeper.
    En als het kouder op zijn kamertje word doe ik de kachel even aan, en als het straks echt gaat vriezen de binnenslaapzak er misschien bij.

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook nog zonder binnenzak. Wel met pyjama (lange mouw+broek) en romper (soms korte, soms lange mouw)

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.701
    2.511
    113
    Met dit weer een pyamatruitje en zonder binnenzak en ook zonder dekens erover.
    Straks als het vriest gebruiken we met binnenzak.

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hier hetzelfde: geen binnenzak, wel pyamaatje met lange mouwen en daaronder romper korte mouw. Kamer is rond de 17 graden, kan wel eens wat kouder worden. In de winter komt de binnenzak erbij. Dekens zijn bij hem echt geen optie...
    Hij slaapt prima, is 's nachts of 's ochtends nooit koud.

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    bedankt voor de reacties. Ze ligt er nu in, voor het eerst. Ze heeft een romper met lange mouwen aan en een dun pyama broekje. Het is echt een koukleum dus ze ligt met binnenzak erin. Als ze het te warm heeft zal ze wel wakker worden denk ik. Het was net 17 graden op haar kamer, dat gaat nog dalen in de loop van de nacht dus ik denk dat het wel goed komt!

Deel Deze Pagina