Hallo, Ik ben nu al een tijd op zoek naar een groot babyplakboek. Gewoon 1 met blanke pagina's erin. Ik wil al mijn geboortjekaartjes inplakken (lees veel) maar kan gewoon nergens een mooi plakboek vinden. Zelfs de bruna heeft ze niet! Hebben jullie ideeen? Alvast bedankt Groetjes Soekie
Sorry kan je niet helpen. Ik heb zelf een scrapbook van de Hema gekocht voor de geboortekaartjes van mijn zoontje. Succes met zoeken!
Bij een fotospeciaalzaak? Zo'n winkel waar ze alleen maar fototoestellen en toebehoren verkopen?? Bij ons in Apeldoorn zit er een in het centrum, die heeft ze in ieder geval. Maarja, als je ergens anders woont heb je daar ook niks aan!
Ok, zo'n foto speciaalzaak is nog iets wat ik kan proberen. Vind het maar raar hoor. Ze verkopen het toch nog wel ergens? In ieder geval bedankt!
Ik heb ook gewoon een zwart hemaplakboek voor de kaartjes. Ik heb er een ooievaar op geplakt van de slingers die mijn zusje had opgehangen toen we thuiskwamen. Voor de foto's van het eerste jaar heb ik een boek ontworpen op UwEigenAlbum.nl , dat is erg goed gelukt moet ik zeggen, een aanrader!
Ja je moet soms echt zoeken als je nog van dit soort dingen wil hebben. Zocht laatst een blikken spaarpot, nou kon mijn lol op. Hema had het uiteindelijk.. En zo'n veterstrikbord voor zoonlief, uiteindelijk bij de van Zeben(zo'n winkel met allemaal houten speelgoed) gevonden. Maar wel na heeeel lang zoeken!! Ik kan volgende week wel even voor je in de stad kijken als jij het daar niet vind, als ze het nou bij ons wel hebben kan ik het zelfs nog wel voor je opsturen.
Ik heb geen ervaring met zo'n soort plakboek maar ik heb met het fotoalbum van mijn dochter geen standaard fotoalbum gehaald maar gewoon een map gekocht die ik erg leuk vond en bij de hema bladen gekocht om erin te doen. Misschien een goed idee?
Ik heb zelf een super leuk fotoboek gekocht met 2 baby's van anne gaddes voorop... Super lief! Ik dacht bij edel