Ervaringen Kindival VSM

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MommyB, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Zijn hier moeders die Kindival van VSM hebben gebruikt voor hun ukkie en zo ja wat zijn je bevindingen?

De nachten hier zijn al 2 weken drama, vannacht wel geteld 12 keer aan zijn bed gestaan. Hij wil wel slapen maar wil ook zitten en staan en rollen en en en en........ hij kan geen houding vinden en lijkt alles wat hij overdag kan snachts in zijn slaap te willen herhalen.

Bij ons in bed valt hij niet meer in slaap en enige wat helpt is er elke keer heen, speentje geven, goed leggen en even bij hem blijven staan.
    Nu mijn partner werkzaam is in 5-ploegen en mij niet kan bijstaan snachts begint dit behoorlijk op te breken en merk ik dat ik niet heel goed meer functioneer overdag. :(

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

9 maanden is ook de fase verlatingsangst he. Met de druppels heb ik geen ervaring. Baad het niet, schaadt het niet? Mits hij allergisch is voor bepaalde ingrediënten natuurlijk.

3. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Het zijn tabletjes. Via Google lees ik veel goede verhalen. Maar zijn vaak hele oude verhalen. Was benieuwd of iemand hier ze gebruikte.

En klopt kwebbel. Dat zal meespelen maar hij is vooral zijn dag aan herbeleven.

4. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Ik heb iemand via dit forum leren kennen die Kindival bij haar dochter heeft gebruikt en zij zou het iedereen aanraden, ze is echt super blij dat ze ze gebruikt heeft. Heeft ze 2 weken gedaan, toen af gaan bouwen dus de ene dag wel en de andere dag niet, toen nog maar 2 keer in de week en nu niks meer het gaat nog steeds super. Dus door haar positieve ervaring zou ik zeggen: gewoon doen!!!!

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hier ook goede ervaringen met Kindival. Door ziekte en tandjes was er een slecht slaappatroon gekomen, waardoor we na 7 weken doorwaakte nachten de tabletjes zijn gaan gebruiken. Binnen een paar dagen duidelijk verschil. Een rustiger kind dat daarna weer veel beter sliep. Zeker doen!

6. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Fijn om te lezen roan!! Begon je gelijk met de voorgeschreven 4 X 1 of alleen voor de nacht?

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb het ook een poosje gebruikt, maar het hielp ons niet. Ik hoopte dat het een patroon zou doorbreken van weinig slapen,vaak wakker en huilen.
    Onze zoon bleeek verlatingsangst te hebben en dat ik combinatie met het laten zakken van zn ledikantje,dus op zn laagste stand zorgt voor veel problemen. De laatste weken slaapt hij in t grote bed, kreeg ondertussen de zesde ziekte en twee, kiezen, dus iedere keer was er wel iets,
    Ik geniet nu zelf elke nacht van een paar uur on-onderbroken slaap en heb t in eigen bed slapen even overboord gegooid.
    Als mn zoon en wij weer zover zijn, zou ik zeker weer de kindival gebruiken.
    Ik weet bijna zeker dat t echt kan werken, maar niet als er allerlei ongemak is

8. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier had het gebruik geen enkel effect :(. Wellicht ligt het aan het waarom ze slecht slapen/onrustig zijn. Proberen kan m.i. geen kwaad, je merkt het snel genoeg.

9. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hier had het geen enkel effect, net als bij een zp mama met een zoon evenoud als de mijne.

10. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Heb besloten het toch te gaan proberen. eerst een paar avonden 1 tabletje en kijken of het enig effect heeft. Het is meer alsof mijn zoontje geen houding kan vinden en veel te onrustig is in zijn lichaam/hoofdje.

Wanneer hij bij mij wel kon slapen had ik hem direct bij me neergelegd maar ook hier vind hij geen rust en valt hij niet in slaap.
    :(

11. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij hebben er altijd 2 op een dag gegeven: 1 aan het begin van de middag en 1 vlak voor het slapen gaan. Werkte bij ons prima dus nooit opgehoogd. Na 2 weken zijn we ermee gestopt.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier deed t niks

13. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Ff update.

We geven het nu een aantal dagen. 2 stuks een half uurtje voor zijn laatste fles. Eergister 2 maal aan zijn bedje gestaan voor de speen, vannacht niet een keer wakker geweest. Samen met het opschuiven van de slaapjes en de kindival lijkt de rust wedergekeerd. Heerlijk zelf ook weer wat slaap kunnen krijgen.

14. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Fijn joh!
    Ik vind dat je zo'n middel ook altijd even de kans moet geven,maar fijn dat het rust geeft :)

Deel Deze Pagina