Hoi Allemaal, Wij wonen vlak bij Schiphol, en op een winterse bui na is hier weinig winter te bekennen. We hebben een 16 weken oude Husky en zouden haar graag laten kennismaken met sneeuw. Nu willen we morgen de auto in stappen om het maar om te zoeken, Maar ja waar rij je naar toe ? Zat zelf te denken aan regio veluwe rond Nunspeet. Is er iemand die hier woont en mij kan vertellen of er een lekker laagje sneeuw ligt ?
Hier helemaal niks. Was teleurgesteld vanmorgen ook dochter volgt het weer en mama er zou toch sneeuw komen ja schat ergens hoog in het noorden zuiden?? Hier dus nog niks wel hagel natte sneeuw maar dat is gelijk gesmolten als het goed is misschien aankomende dinsdag woensdag nog een kans op sneeuw? Van mij hoeft het niet maar dochter had het over sneeuw lopen en sleeën ( heb geen slee) en toch ja ze is bijna zes die vind dat nog reuze spannend. O ja woon tussen Den haag en Rotterdam in haha. Delft.
Hier in het zuiden van Zuid Holland godzijdank helemaal niets. Net even 2 min een hagel buitje gehad maar voor de rest is het hier droog geweest en heeft de zon volop geschenen en schijnt trouwens nog steeds Laat dat sneeuw maar fijn weg blijven
Hier in Assen sneeuwde het rond 12.00 uur behoorlijk hard met dikke vlokken. Laag op straat en laag op mijn auto. Ging met droog weer de supermarkt in en kon bij het verlaten van de supermarkt eerst mijn auto weer "uitgraven". Allemaal weggedooid inmiddels.
Ik woon 25 kilometer van nunspeet af, hier valt de hele dag al natte (vieze) sneuw maar het blijft niet liggen
Ah das jammer Luja, anders waren we morgen die kant op gegaan. Is maar een uurtje rijden . Dat heb ik wel over voor wat sneeuwpret en lekker wandelen en ravotten door de sneeuw. Denk dat we dan naar Duitslan of de ardennen moeten , maar dat vind ik een beetje te veel van het goede.
Arnhem schijnt sneeuw te hebben. Geen idee of het er morgen ook nog ligt. Ben vandaag door NH en ZH gereden, en niets te bekennen, dus die twee provincies kun je vast overslaan.
Hier ook niet zo ver van Nunspeet af, maar wat de andere meiden al zeggen, op een paar vlokjes natte sneeuw na, hier geen sneeuw te bekennen. Ik was van de week een paar dagen in Winterberg en daar flink wat sneeuw. Schijnt nu nog meer te liggen, maar ja, dat is wel ruim 3 uur rijden. Misschien als je op tijd gaat wel de moeite waard?
Winterberg is even te ver weg met 2 kids en een pup. dan zitten we 6 uur in de auto voor 3 uurtjes pret. Staat wel op e planning voor een weekendje weg. Groningen zal ik eens even gaan kijken wat goed te doen is. Thanks ladies !