Kun je niet bellen met de echoscopiste? Volgens mij vullen ze het geslacht toch ergens op een formulier in? Zelfs als de ouders het niet willen weten... Dan kun je vragen of ze het geslacht op een briefje wil schrijven en in een envelop doen. Dan kunnen jullie die samen open maken als je je niet meer kunt inhouden...
Ik twijfel misschien te erg of ik nou wel of niet een hamburgertje zie. Als ik inzoom dan lijkt het wel. En ja bij mijn zoontje kon ik er met 17 weken niet onderuit duidelijk een piemeltje te zien. En die heb ik bij de 20 weken echo nu echt niet voor bij zien komen.
ik zie het normaal niet zo goed, maar hier durf ik toch wel te denken dat het een meisje is. is volgens mij wel duidelijk te zien op die foto
Ik vind het maar moeilijk te geloven dat het echt een meisje is! Dus het zijn echt de schaamlipjes die ik zie. Dus uiteindelijk wel een duidelijke foto.
ik denk ook een meisje hoor, lijkt erg op de echo van mijn dochter maaruh voordat iedereen reageerde he, wat was jullie eigen gevoel? (ben niet nieuwsgierig ofzo hihi)
Mijn gevoel is wel een meisje, mede na de nub-voorspelling en deze echo. Heb je toevallig jou echo van het geslacht? Ben wel benieuwd!!
Dus je laat je toch gekmaken Bij mijn oudste zagen we pas het piemeltje met 30 weken, en zoals ik al zei hadden wij een hoop foto's en beelden van de onderkant waarop iedereen hier ook meid zei. ik hoop voor je dat het een meisje is, maar wil je ook meegeven dat de kans nog steeds 50/50 is!!! Zodra jij tegen de echoscopiste zegt dat je het niet weet of wilt weten, brengen zij het zo in beeld dat je er niks van kunt maken!!! Vorig jaar heb ik hier met een forummer een hele discussie hierover gehad, exact hetzelfde verhaal en ook zij kreeg een jongen. Nogmaals, ik, hoop dat je je meisje krijgt maar wees nog even realistisch
Trouwens, als je het echt wil weten kun je de foto ook eens voorleggen op het ingender forum: Gender Selection Guide Daar zitten verschillende experts en zij hebben het meestal wel goed.
Ik kan hier mijn echo filmpje niet plaatsen maar op de bewegende beelden is ook echt een aantal keer goed het onderkantje te zien. Ik snap wel dat de echochopiste het natuurlijk niet opgezocht heeft en dat het piemeltje dan niet in beeld is geweest. Maar ook een aantal keer beweegt de baby ook zo door het beeld dat het ook voor haar niet te ontwijken valt. Ik ben uiteraard net zo blij met een jongetje als met een meisje! Stel we laten nog een geslachtsbepalende echo doen dan zal ik zeker laten weten wat het is en anders als het geboren is!! Heb jij jou echo nog van toen, dat ze dachten dat het een meisje was en het bleek toch een jongen te zijn? Je maakt me wel nieuwsgierig namelijk!!
Ik dacht al dat die vraag zou komen, heb even voor je gezocht maar ik heb geen computer meer alleen een Ipad en daarmee kan ik geen foto hier zetten. Had gehoopt hem nog in mijn mail te hebben maar dat was niet zo. Wat ga je nu doen? Echo of wachten?