Ik weet het nog niet, aan de ene kant blijft het toch wel een verrassing want de echocopist heeft het natuurlijk niet gezegd wat het geslacht is. Mijn man vindt het prima om het af te wachten. Ik ben wat nieuwsgieriger aangelegd! voorlopig hebben we nog even!!
Toch van de week besloten om een pretecho te laten maken want ik voornamelijk kon het niet loslaten. Dus vandaag geweest en idd we krijgen een dochter. Ben echt zo in de wolken en zo blij dat we nu weten wat het is! Zit echt op een roze wolk!!!!
Een meisje want anders s er duidelijk iets anders te zien zoals bij ons ventje duidelijk het geval was
Woehoe gefeliciteerd!!!!! Kan me zoooooooo goed voorstellen dat me het niet meer hield haha! Superleuk voor jullie!
Dank je wel, ja heb het bijna 3 weken vol gehouden en toen dacht ik wat is er eigenlijk zo leuk aan om het niet te weten! Vooral omdat ik dacht dat ik het bij de 20 weken echo gezien had natuurlijk. Maar het was uiteindelijk toch nog een onverwachtse bevestiging, had het natuurlijk net zo goed fout kunnen zien!