hoi meiden. ik voel me al een paar dagen beroerd, ik denk zelf aan een griepje maar maak me toch zorgen. kan dit kwaad voor de baby? sinds 2 dagen heb ik wisselende temperatuur. de ene keer 36.0 en een half uur later ineens 38.5 . vandaag schommeld me temperatuur elke keer tussen de 37.3 en 38.2 (ik temperatuur elk half uur). ook heb ik veel pijn in me onderbuik. zelf opstaan lukt niet, hier heb ik me vriend voor nodig. misschien bandenpijn maar ik herken de pijn niet. heb ook steeds vaker last van hartkloppingen. dan hoor ik me hart echt kloppen en voelt me gezicht gloeiend heet. hou ook veel vocht vast en plas weinig. wat denken jullie? is dit een gewoon griepje of misschien toch iets anders? kan de temperatuur wisselingen kwaad voor me baby? ik sta onder behandeling van de gynacoloog en heb dus geen verloskundige waar ik dit aan kan vragen
Het is geen griepje, dan zou je zieker moeten zijn. Ik zou met deze klachten wel even naar je huisarts gaan gezien je zwangerschap.
Hmm... klinkt niet echt als een gewoon griepje, misschien is het blaasontsteking? Daarvan kun je ook verhoging hebben en pijn in je onderbuik. Zeker gezien je het ook hebt over dat je maar weinig hoeft te plassen zou ik toch morgen even m'n urine laten checken bij de huisarts. Een blaasontsteking hoeft tijdens een zwangerschap niet met veel pijn o.i.d. gepaard te gaan, maar je kunt het wel een tijdje onder de leden hebben. Zowiezo veel blijven drinken, is ook beter voor je als je veel vocht vasthoudt, veel drinken zorgt ervoor dat het vocht beter de kans krijgt om af te drijven. Niet te lang mee blijven rondlopen, sterkte in elk geval!
Bij twijfel altijd je gyn bellen (of ziekenhuis).. Dit lijkt me geen gewoon griepje, dan was je waarschijnlijk een stuk zieker geweest..
ik zou even bellen naar de gyn, die hebben toch ook assistenten ofzo??? Sowieso de hartkloppingen, straks stijgt je bloeddruk ineens ofzo.