Hoi dames. Ik ben net gestopt met de pil en ben dmv temperaturen m'n cyclus bij gaan houden. Heb hier nog geen ervaring mee dus wil.graag jullie mening. Helaas eerste dagen in menstruatie flink ziek geweest en daardoor verhoogde temp. Geeft dus beetje vertekend beeld. In de dagen dat ik rekbaar slijm had, had ik ook lagere temp en krampen baarmoeder. Zou dit dan duiden op m'n ei?? Wat denken jullie of en wanneer ik m'n ei zou kunnen gehad hebben..?? Hoop dat de foto er zo goed bij komt...
Ik zou de dagen dat je ziek was op discard zetten, want dat geeft een vertekend beeld. Ik zie in je kaartje nog geen eisprong. Temperatuur je wel rectaal?
Je ei zou op dag 14 zijn geweest maar omdat je ziek bent geweest is dit moeilijk vast te stellen. Als je temp morgen weer 36.9 of hoger is dan zal ff het kruis waarschijnlijk ook op dag 14 zetten.
Ooh doet de app dat zelf?? Heb 'm pas net deze app op aanraden van iemand hier van 't forum. Dus wist niet dat dat vanzelf ging haha
Ik zou de dagen dat je ziek was wel echt op discard zetten. In de app weet ik het niet. Bij de site is het een vinkje wat je uit of aan zet naast de temperatuur invullen.
Heb t gevonden dankje! Stond vinkje onder temp in de app. Maar zit zorgt ervoor dat de app deze metingen dus niet meeneemt in 't bepalen van je eisprong als ik t goed begrijp?
Nee zelfde tijd maar zag dat ik tijd verkeerd had ingevuld. Nu met goede tijd is ook laatste temp bolletje helemaal blauw
Je had helemaal gelijk! Wat goed! Haha en wat fijn voor mij dat die app dat zelf doet. Dat wist ik niet. Vandaag 37 getempt en dus idd dag 14 ei. Had voor FF nog een andere app van mamaapps. Vind ik zelf ook super fijn en die gaf vanochtend na 't invullen ook idd dag 14 ei aan. Tnx!!! Nu hopen op een menstruatie "optijd" en dan door naar de volgende cyclus.
Aangezien ik er nog niet zoveel van weet vraag ik t hier maar weer hahah Kan je aan je temperatuur ook afleiden wanneer je menstruatie komt?? Met de pil had ik tussendoor nooit bloedingen en wist ik dus precies wanneer ik ongi werd. Maar dat weet nu dus niet en ben bang dat ik opeens m'n menstruatie krijg zonder in de gaten te hebben. Door lekken op m'n werk word ik niet zo blij van haha. En inlegkruisjes kan ik niet zo goed tegen iig niet langere tijd achter elkaar.