pech pech....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femke06, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Hi Dames,

    Ben een nieuw onderwerp begonnen!!
    Helaas vanmorgen werd ik wakker.....ongesteld, zoooo jammer.
    Aan de andere kant heb ik een week in de onzekerheid gezeten dacht misschien is er een kans. En maar aan een ding denken, niet goed maar je doet het toch!

    Tja, en dan de wijze woorden op naar de volgende ronde, dat ga ik nu maar ook tegen mezelf zeggen ;-(

    Positief moet ik blijven, gaan paa de 4e ronde in en heb een zeer regelmatige cyclus!!!

    Koffie drinken schijnt niet goed te zijn voor vruchtbaarheid heb ik gehoord, zal ik dat maar es gaan minderen... heeft iemand hier vaker van gehoord??

    Groetjes,
    Femke!
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Balen Femke! Op naar de volgende ronde meis.
    Ik heb geen idee of dat slecht is koffie?
     
  3. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Heb ik idd ook iets over gehoord. Het schijnt dat je beter niet meer dan 4 kopjes koffie per dag kunt drinken. Behalve als je cafeïnevrije koffie drinkt. Dat kan geen kwaad.
     
  4. Lesley

    Lesley Actief lid

    4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    ik heb het ook gehoord,maar als je op alles moet letten, mogen we niets meer! En de vrouwen die roken, drinken, de pil nemen, en helemaal niet denken aan de eisprong... en onverwacht zwanger worden? Ik denk dat het gewoon het lot is van iedere vrouw, iedere vrouw is anders. Spijtig genoeg.
    groetjes
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dat is balen. Ik duim voor je dat het deze ronde dan wel raak zal zijn.
     
  6. jessyke

    jessyke Lid

    30 okt 2005
    18
    0
    0
    onthaalmoeder
    oost vlaanderen
    Die teleursteeling is altjd zoooooo groot he als je ongesteld wordt . Ik heb mijn NOD zondag en ik ben nu al op van de zenuwen , ik heb gisteren er al een test aan verspilt , veel te vroeg he !!! Ik weet da he , maar ik verlang zo naar die 2 streepjes , da bolle buikje en het fiere gezicht van mijn vriend . Veel succes in de volgende ronde !!!!
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Jammer voor je! Maar gelukkig ga je inderdaad pas naar de 4e ronde ;)
    Koffie weet ik alleen dat je dat niet teveel mag drinken als je zwanger bent i.v.m. de cafeïne. Maar hoe dat met koffie zit als je zwanger wilt worden...geen idee...
    Toen ik nog niet zwanger was rookte ik ook nog af en toe een sigaretje en dronk ik een glaasje (of 2 of 3 ;) ) alcohol. Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik daar natuurlijk mee gestopt, maar als je daarvoor ook al niks meer mag...Wie weet hoe lang het duurt dacht ik bij mezelf! Wil toch ook nog lekker genieten ;)
     
  8. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Jammer, jammer!
    Succes in de volgende ronde.
     
  9. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    balen, op na de volgende ronde....
     
  10. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ja ik snap het ook niet, ik las dat voor de man als die veel koffie drinkt heel goed is voor de zwemmers en voor de vrouw niet!
    Mja altijd vaag zijn zoveel dingen die je dan moet laten staan.
    Ik rook ook en drink ook nog af en toe eens een borreltje, pf laat staan dat ik 4 maand niks meer mag, want zit al in de 4de ronde.
    Als ik echt weet dat ik zwanger ben dan stop ik acuut met alles en zou ik extra overal op letten, maar wil ook nog een beetje kunnen genieten.
    Het gaat toch zoals het gaat.
    Wil heel graag een tweede kindje, maar het is nog geen must.

    @Femke, succes in de volgende ronde meid!

    Groetjes Anna.
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik let er op dat ik gezond eet en verder drink ik echt wel eens een kop koffie en een wijntje neem ik ook nog wel eens. Het moet ook leuk blijven in de tijd dat je probeert zwanger te worden hoor!

    Pim
     
  12. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Tegenwoordig moet je ongeveer overal op letten.
    Dit kan kanker veroorzaken, dat is weer slecht voor je hart enz.
    En als je dan nog zwanger bent of wilt worden krijg je ook een hele waslijst van dingen die niet mogen.

    Nou drink ik geen alcohol en rook niet dus een bakkie koffie op z'n tijd dat nemen ze me niet af ;) .

    Jammer voor je Femke, succes in de volgende ronde.

    Silly
     
  13. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Balen Femke! veel suc6 in de volgende ronde!! en zelf rook & drink ik nu ook nog en ik geloof niet dat ik daardoor niet zwanger zou kunnen worden.
     
  14. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Wat een leuke berichtjes allemaal zeg...
    Ja die koffie ga ik nu maar es lekker zetten!! enne...proberen er niet constant mee bezig te zijn want dat is ook niet goed.
    Dus eigenijk niet kijkjen naar de banner en lekker genieten.

    Dank je wel allemaal!!!
     
  15. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Daarom heb ik mijn banner er maar eens een maandje uitgegooid.

    Pim
     
  16. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Idd Femke, die koffie laat ik ook niet staan hoor! Drink er alleen niet te veel van.
     
  17. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Altijd even balen!!!
    Weet niet hoe lang je cyclus is, ik deel het altijd op na je periode....breekt weer de vruchbare periode aan. En dan is het spannend tot snijdend op het eind of het gelukt is. Als je het zo bekijkt gaat het toch wel snel.

    Veel Toy Toy volgende Ronde!

    gr. cassandra
     
  18. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Weet precies wat je bedoelt. Ik heb mijn NOD maandag en er gisteren ook al een test door heen gejaagd..... zwaar negatief natuurlijk!
    Zucht moet ik gewoon ookniet meer doen, je wordt er over et algemeen niet vrolijker van.... :(
     
  19. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Hee Pim,

    Zal ik dat ook maar doen???? Ik zie dat jij ook in ronde 4 zit..en mijn NOD is ook precies op 10/02...dat is wel heeeel toevallig!!!!!!!

    Leuk..kunnen we elkaar en andere op de hoogte houden!
     
  20. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik drink elke avond 1 glaasje wijn bij het eten!
    Ik ben al gestopt met roken en koffie. Zodra ik zwanger ben kap ik helaal met de wijn (enzo). Maar tot die tijd wil ik op mijn manier genieten en dat is dus een glaasje wijn bij het eten (niet elke avond hoor, wees niet bang!).
    Ik heb ook een vriendin die zoop en rookte een tot ze er bij neer viel. Bleek zwanger (toen al 10 weken) en stopte daarna met alles. Kindje is gezond en wel op de wereld gekomen. Zo zie je maar weer.
     

Deel Deze Pagina