Ik had die erbij toen ik de buggy kocht bij Babydump, dus misschien hebben ze die wel. Overigens is dat echt een onding vind ik. Bestaat uit twee delen waardoor bevestigen niet handig is. En vastzetten doe je het deel bij de beentjes met twee klittenbandjes, waardoor ze het heel makkelijk kunnen wegschoppen. Dat doet Demi tenminste heel de tijd.
Ik zou voor een universele gaan die meer punten heeft om het vast te zetten. De originele gaat onder het onderste stukje bij de voeten met een haakje. Dan heb je aan beide kanten twee klittenbandjes om het mee vast te zetten aan de buizen, en dan loopt het regenscherm verder tot aan het zonnenscherm. Er gaat net een klein stukje over het uiteinde van het zonnescherm heen. In dit stukje zit een beetje elastiek zodat dat blijft zitten (totdat er tegenaan wordt geduwd vanuit de buggy). Aan dat stuk van het regenscherm maak je met drukkers nog een ander stuk vast dat over het zonnescherm heen ligt en dit stuk zit verder helemaal nergens aan vast. Als demi dus vanuit binnen tegen het scherm aan drukt dan schiet het elastiek van de zonnekap af en valt alles naar beneden. (Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd)