Groeien voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deurtje, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Een hele maffe vraag hoor.. Kun je voelen wanneer je kindje een groeispurt heeft of erg groeit? Is dat juist als ie (een dag) heel actief is of juist als ie (een dag) erg rustig is?
    Weten/merken jullie zoiets?

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, ik wel. Bij mij is ze rustig als ze groeit, en druk als ze even niet zo hard groeit :)
    De laatste week is ze knetterdruk, dus ik hoop dat ze snel naar buiten komt *zucht* :)

3. sinada

sinada Niet meer actief

Ik merkte vanmorgen dat mijn buik weer iets dikker was. Gisteren heb ik haar maar heel even gevoelt.

4. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Kun je zoiets voelen dan? Nee toch?

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mijn beebje is zo wie zo vrij rustig maar dat kan ook niet anders er is nog maar weinig ruimte nauurlijk . van de week had ik een dag mega jeuk op me buik en nu blijkt dat ie ook weer een flink stuk is gegroeid en dus me buik weer is opgerekt en dat veroorzaakte dus die jeuk .

dus in die zin kan ik het zeer zeker merken , ik merk het niet met rustiger of drukker zijn van de beeb .

6. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik heb ook wel 'groeibuikpijn''.....het is een botte pijn (dus geen steken o.i.d.) en lijkt veel op matige menstruatiekramp.

Dus ik kan het wel voelen :)

7. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik voel ook wat menstruatiekramp en harde buik vooral rond me navel...Moet ik vanuit gaan dat het groeipijn is of is er wat anders aan de hand?

Liefs Jeanney

8. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik heb zelf die ongieachtige krampen rond me liezen en helemaal van onderen,net boven me schaambot
    vooral met opstaan en lopen

ik had dit ook 2maal bij me navel,zijn me darmen volgens de dokter,die omhoog worden geplet

9. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Geen idee jeanney, ik ben nog niet zover als jij ;) maar misschien heb je gewoon een 'harde buik'?

De groeipijn voelde ik eerst echt alleen onderin, en nu mijn baarmoeder hoger ligt wel wat hoer, maar niet random mijn navel. Maarja, jouw BM ligt al hoger dus wie weet...

Deel Deze Pagina