Een hele maffe vraag hoor.. Kun je voelen wanneer je kindje een groeispurt heeft of erg groeit? Is dat juist als ie (een dag) heel actief is of juist als ie (een dag) erg rustig is? Weten/merken jullie zoiets?
Ja, ik wel. Bij mij is ze rustig als ze groeit, en druk als ze even niet zo hard groeit De laatste week is ze knetterdruk, dus ik hoop dat ze snel naar buiten komt *zucht*
mijn beebje is zo wie zo vrij rustig maar dat kan ook niet anders er is nog maar weinig ruimte nauurlijk . van de week had ik een dag mega jeuk op me buik en nu blijkt dat ie ook weer een flink stuk is gegroeid en dus me buik weer is opgerekt en dat veroorzaakte dus die jeuk . dus in die zin kan ik het zeer zeker merken , ik merk het niet met rustiger of drukker zijn van de beeb .
Ik heb ook wel 'groeibuikpijn''.....het is een botte pijn (dus geen steken o.i.d.) en lijkt veel op matige menstruatiekramp. Dus ik kan het wel voelen
Ik voel ook wat menstruatiekramp en harde buik vooral rond me navel...Moet ik vanuit gaan dat het groeipijn is of is er wat anders aan de hand? Liefs Jeanney
ik heb zelf die ongieachtige krampen rond me liezen en helemaal van onderen,net boven me schaambot vooral met opstaan en lopen ik had dit ook 2maal bij me navel,zijn me darmen volgens de dokter,die omhoog worden geplet
Geen idee jeanney, ik ben nog niet zover als jij maar misschien heb je gewoon een 'harde buik'? De groeipijn voelde ik eerst echt alleen onderin, en nu mijn baarmoeder hoger ligt wel wat hoer, maar niet random mijn navel. Maarja, jouw BM ligt al hoger dus wie weet...