Snap het helemaal Ik maak me bij de tweede zelfs nog druk omdat het weer anders is, en als je vragen hebt of je druk maakt kun je het altijd aan je vk vragen, die zijn er om je te begeleiden en je kunt natuurlijk ook je vragen hier kwijt
Zeker dit forum is echt een uitkomst Ik zit bij een praktijk waarbij je steeds een ander van het team krijgt. Er zit er 1 tussen die ik niet uit kan staan ze Wimpelt me altijd af aan de telefoon waardoor i niet eens meer wil bellen. Krijg meestal het gevoel dat ik zeur of me aanstel. Morgen moet ik ook weer bij haar. .. Ben benieuwd of ik me morgen in kan houden
Owwww vervelend. Dat had ik ook bij de eerste en nu een andere praktijk gekozen en ze zijn gelukkig allemaal even vriendelijk. Snap dat nooit, wordt dan geen vk als je dat gevraag niks vind. Gewoon duidelijk blijven en als je het niet vertrouwd of je echt onprettig voelt dan aangeven. Wie weet draait ze bij of proberen ze je bij de anderen in te plannen.
Precies dat vind ik dus ook. Heb alleen weinig keus kwa praktijk hier. Maar er zullen zien vanmiddag. Bilijf niet aardig natuurlijk