Hello lady's! Hier weer eens een vraag over de KV 2v5.. Niet om een discussie te beginnen over het testen voor NOD.. maar ben gewoon nieuwschierig of het effect zou hebben nu te testen.. Hier even het verhaal; Zit nu op 5 dagen (morgen ochtend dus 4) voor NOD en ga morgen naar de sauna.. Om te weten hoe ik om moet gaan met de sauna's is het wel zo handig te weten of ik zwanger ben.. Nu zou ik natuurlijk altijd kunnen testen, maar ben benieuwd of er dames zijn die op dit moment ook echt wat te zien hebben gekregen.. Heb wat last van rommelige darmen en de hele dag licht misselijk.. BH doet zeer om te dragen.. Dus niet extreem veel zwangerschapskwaaltjes ofzo.. Graag jullie hulp!
Ik heb nog nooit zover voor NOD getest eigenlijk. 1 dag voor NOD had ik een vaag streepje. Maar als het om de sauna gaat zou ik me niet teveel zorgen maken hoor. Als het zwanger worden nog erg lang duurt, kun je ook niet elke maand "moeilijk" doen... Dan wordt je leven er niet leuker op denk ik... Maar daar wil ik ook geen discussie over opstarten... Wie weet test je morgen wel positief! Succes in elk geval!
Je kan natuurlijk altijd morgen voor de zekerheid een testje doen, dan heb je in ieder geval voor je gevoel het juiste gedaan. Maar wees niet te telleurgesteld mocht je test niet positief zijn, want wie weet is deze een paar dagen wel vetpositief. S6 met testen.
Ik heb met kv 2 voor 5, 5 dagen voor mijn nod positief getest.. hoeft natuurlijk niks te zeggen! Maar denk dat ik als ik jou was nog even zou wachten met testen. Maar goed dat wachten is makkelijker gezegd als gedaan.. succes ermee meid!
hahha ok de hints zijn duidelijk.. die test blijft nog een wk-je in de la liggen Ik ga morgen gewoon lekker genieten en ga het wel zien Had zelf ook niet echt het idee dat het effect zou hebben, maar wou het toch even bevestigd hebben.. Dus bedankt voor jullie reacties!