Hi allemaal! Ik probeer te achterhalen wanneer mijn eisprong is, daarom gebruik ik deze maand voor de tweede keer ovulatietesten. Zo kon ik vorige maand aardig goed zien wanneer mijn eispring was aan de hand van de Action ovulatietesten. Deze maand alleen niets te zien, testen blijven spierwit. Begreep er niets van want mijn cyclus is aardig regelmatig. Had op de dag waarop ik zou verwachten ook vruchtbaar slijm. Toen ben ik een ClearBlue test gaan halen en die gaf vanmorgen aan dat ik in mijn hoge vruchtbaarheid periode zit. Smiley knipperde. Toen ook nog eens een Action test gedaan, met dezelfde urine. En die bleef weer spierwit... Wel raar toch,.. Weten jullie hoe dat kan? Zijn de Action testen niet gevoelig genoeg? En waarom zou het vorige maand dan wel zichtbaar zijn geweest?
Dat is inderdaad heel vreemd.. ik heb nooit geen klachten of iets vergelijkbaars met de action ovu testen gehad sorry.
Dan heb jij dus de clearblue dubbele hormoonindicater gebruikt die extra gevoelig is. Ik denk dat je action test morgen misschien wel kan gaan knallen. Zelf heb ik negatieve ervaringen met de dubbele hormoon indicator van clearblue. Ik gebruik de normale van clearblue en daar heb ik vandaag een smiley mee. Gister had ik op de actiontest vrijwel geen streepje. Vandaag knalde die. Success !!
Vandaag weer hetzelfde verhaal. Action ovulatietest blijft wit, die van ClearBlue knippert. Ik heb idd die testen met dubbele hormoon indicator. Vanmorgen ging m'n temp met 0,6 graden omhoog. Misschien toch al m'n eisprong gehad? Gister temp was 36,2. Vandaag 36,8. Normale temp is 36,4 / 36,5 Vreemde cyclus.