Is dit een innesteling of wat anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoepje44, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje44

snoepje44 Nieuw lid

28 okt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb gelijk een belangrijke vraag. Ik ben nu bijna 2 weken gestopt met de pil. Nu kreeg ik afgelopen Donderdag een hele aparte pijn in mijn buik. Het leek op een soort blaasontsteking gevoel maar dan net even iets anders. Die avond had ik bij het afvegen elke keer een druppeltje heel licht bloed. S'nachts een klein beetje donker bloed verloren, en Vrijdag overdag nog een paar druppels licht bloed.
    Ik ben al eens eerder gestopt met de pil (om andere redenen) en toen had ik dit niet. Maar omdat ik nu pas net ben gestopt met de pil lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ik nu al zwanger ben?
    Wat denken jullie is dit een innestelingsbloeding geweest of hoort dit bij het ontpillen?
    En wanneer zou ik kunnen testen?

Groetjes,
    Snoepje44.

2. Paulientje

Paulientje Nieuw lid

28 okt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of het een innesteling is weet ik niet maar als ik op internet over innesteling lees dan kan je volgens deze berichten een beetje bloed verliezen. Innesteling vindt ongeveer een week voor je menstruatie. Het kan natuurlijk dat je zo kort nadat je bent gestopt met de pil, je bent immers niet beschermd. Het kan ook gebeuren als iemand een keertje de pil vergeet. Toch?
    Ik heb nu 2 dagen steken in mijn onderbuik. Ik ben nu twee maanden gestopt met de pil. Nu ben ik natuurlijk ook heel benieuwd of dit innesteling is of iets anders.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat zou kunnen, maar ik vind het wel vroeg al na de pil. Soms kan je tijdens je ovulatie ook een kleine bloeding hebben. Positief puntje is, dat ik die had in de cyclus van m'n miskraam ;) ik zou het wel even gezellig maken vanavond, en dan voor de zekerheid over anderhalve week ofzo een testje wagen.
    Succes

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk eerder dat het een ovulatiebloeding is. Temeer omdat je twee weken na pilstop zit, kan dit goed je eisprong zijn. Vind ik eigenlijk veel logischer dan dat dit al een innestelbloeding is.

Daarbij komt ook nog dat het grote merendeel van de zwangeren nooit een innestelbloeding heeft gehad. Ik ook niet. Ik denk dat het helemaal niet zoveel voorkomt. Ikwil daarmee zeggen dat een innestelbloeding helemaal niet zo gebruikelijk is. Het is niet noodzakelijk zeg maar.

5. snoepje44

snoepje44 Nieuw lid

28 okt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel voor jullie reacties. Je raakt er toch wel even van in de war. Ik wacht dus nog even rustig af.

6. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Blaasontsteking gevoel herken ik als (net na) eisprong..

Deel Deze Pagina