Is dit een innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariske, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariske

mariske Nieuw lid

5 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb me aangemeld omdat ik niks meer snap van mijn cyclus. Wij zijn op dit moment 11 maand bezig een kindje te maken, maar helaas tot nu toe niks. Mijn cyclus is zeer regelmatig (28 dagen). Vorige maand heb ik twee keer gemenstureerd (om de 14 dagen). Sinds deze maand ben ik begonnen met tempraturen. Er is inderdaad een stijging te zien met ongever 12 dagen. De tempratuur bleef 3 a 4 dagen hoog en zakte toen weer naar 36,5, zoals ook aan het begin van de cyclus. Nu ben ik op de 22e dag van mijn cyclus en heb last van bloedverlies gepaard met misselijkheid, duizeligheid en enorme buikkrampen. Kan dit een innesteling zijn??

Alvast bedankt voor jullie reactie!
    Ik wordt hier zo onzeker van

Gr,
    Mariske

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Bij een innesteling kan je wat bloed verliezen, maar hoeft niet.

Kan je misschien je tempkaartje hier neer zetten? Want als je temp maar 3 of 4 dagen hoog is geweest na je vermoedelijke ei en daarna weer zakt zou het maar zo kunnen zijn dat je ei nog niet geweest is.. Je temp moet dan hoog blijven.

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik ben bang dat niemand je kan vertellen of het wel of niet zo is. helaas !! ik zou het ook graag willen
    Ik zou wachten tot dag 28 en dan een test doen.

Veel sterkte met zwanger worden

4. mariske

mariske Nieuw lid

5 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo Truus21,

ik heb inderdaad ook gelezen dat de tempratuur dan hoog moet blijven. Hieronder mijn tempratuurtabel:

1: 36,3
    2: 36,4
    3: 35,9
    4: 36,4
    5: 36,4
    6: 36,5
    7: 36,8
    8: 36,6
    9: 36,3
    10:36,6
    11:36,9
    12:36,9
    13:36,9
    14:36,8
    15:37
    16:36,5
    tot en met 22: 36,5

bedankt voor je reactie!
    wij denken er sterk aan om na deze maand naar de dokter te gaan om de molen in te gaan.

Gr,
    Mariske

Deel Deze Pagina