Hoi, ik ben nu 7 weken gestopt met de pil. Ik heb een cyclus van 28 dagen. 25 september was men eerste dag. Heb een ovulatietest gedaan op 8 en 9 Oktober. Piek was op 9 oktober. Nu heb ik deze ochtend een paar kleine druppels bloed gevonden in men onderbroek. Aangezien ik nooit eerder tussentijdse bloedingen heb gehad vond ik dit raar. Voor een menstruatie is dit wel heel vroeg en veel te weinig bloed want ik heb normaal een vrij regelmatige cyclus. Zelfs men eerste menstruatie na het stoppen met de pil kwam op de juiste dag en duurde even lang als tijdens de pil. Kan dit dan toevallig een innestelingsbloeding zijn zo snel al na 4 dagen?? heb vrij veel afscheiding en men buik maakt rare geluiden en heb vreemde krampjes, anders als normaal in ieder geval!
Lijkt me veel te vroeg voor een innesteling. Zegt natuurlijk niet dat het niet meer komt, maar voor innesteling is het te vroeg. Wie weet gewoon een tussentijdse bloeding, een gesprongen bloedvaatje... Enz...
Veel te vroeg voor innesteling. Je ei is op 10-11 okt pas gesprongen. Dat id dus nu 2-3 dagen geleden. Een vrucht nesteld zich in tussen dag 5-10. Ik denk ook een ovulatie bloeding.