hoi hoi eerst allemaal een heel gezond 2008 ik heb al een paar keer gehad dat men eitjes waardoor je zwanger moet raken niet actief waren nu heb ik er iets voor gekregen clamid of zo daar ben ik wel zwanger door geraakt .nou ben benieuwt of het dit keer ook weer zo gaat vorige keer was het na een week mis gegaan hoop dat het dit keer raak is .
hallo, volgens mij heb ik hetzelfde. Mijn eitjes (follikels) groeien niet zo snel en ik heb een verlaatte eisprong. Gyn wil me volgende cyclus misschien aan de medicatie doen (clomid denk ik zelf). Spannend.
klopt julita de naam clomid dat ga je slikken bij je vijfde dag van je menstruatie dan kijken waneer je vruchtbaar ben en dan maar hopen dat ie raak is soms duurt het langer en heb je het twee keer nodig
Hallo dames, Allereerst de beste wensen voor 2008! Ik heb afgelopen maand ook geen eisprong gehad, was elke maand tot nu toe netjes op tijd en de laatste 2 maanden ook een heel goede eisprong gehad en deze maand blijkbaar niet. Ik was ook 8 dagen overtijd. Moet volgende week weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. Hopelijk dat het van de stress is geweest en dat het deze maand weer allemaal goedkomt. Groetjes Alex
nog twe dagen ben benieuwt of het raak is dit keer hahahahah zo niet beginen we gewoon weer opnieuw maar je moet er geestelijk ook niet te veel mee bezig zijn is niet goed want dan ben je te gauw teleurgesteldt en das ook niet de bedoeling
nog twe dagen ben benieuwt of het raak is dit keer hahahahah zo niet beginen we gewoon weer opnieuw maar je moet er geestelijk ook niet te veel mee bezig zijn is niet goed want dan ben je te gauw teleurgesteldt en das ook niet de bedoeling
moet nog twee dagen volgens de site maar ging net naar de wc en en een beetje paarse roze vloed ving ik op dit iets wat ik nog nooit heb mee gemaakt in men ander twee zwangerschappen