is dit een inneteling ? na 24 nod

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Rilana, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    beste verloskundige

hierbij een vraagje van mij
    Ik ben nu 24 dagen niet ongesteld geweest (4-4-07 voor het laast)
    25 mei heb ik na het plassen een klein sliertje slijm gehad dat wat rozig was daarna heb ik die dag geen last meer gehad de 27e mei hadden mijn man en ik sex en daarna kwamen er wat druppeltjes bruinbloed uit mn vagina daarna ook niets meer en ook heb ik wat last van een zeurderig geveol in mijn onderbuik maar veel minder pijn als bij een ongi ook is mijn urine wat troubel, wat oranje van kleur en ruikt het wat zoetig wat denken jullie klinkt dit als een innestelings bloeding ? ik wil namelijk heel erg graag zwanger worden en heb al een keer een miskraam gehad .

gr rilana

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Rilana,

als ik het goed begrijp ben je dus al een klein maandje over tijd? Heb je al eens een test gedaan? En heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? Of is die wat onregelmatig?
    Het rozige slijm kan van een eisprong zijn geweest en ook van een innesteling. Maar dan is deze cyclus wel langer geweest dan de anderen waarschijnlijk, want dan zou je eigenlijk rond die tij ongesteld hebben moeten worden en zou je nu wel positief moeten testen eigenlijk.
    Na geslachtsgemeenschap kun je, ook buiten de zwangerschap, wel eens wat bloed verliezen. Kan geen kwaad, maar wil niet direct iets zeggen over een eventuele zwangerschap.
    Je urinekleur wil eignelijk ook niets zeggen over een zwangerschap.
    Wacht het nog even af, misschien wordt je binnenkort wel gewoon ongestled en als het nog en paar weken uitblijft en je test blijft negatief, kun je even contact opnemen met je huisarts.

Groetjes Brigitte

3. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    beste brigitte
    normaal is mijn cyclus altijd 29 a 30 dagen
    ben nu ondertussen nog niet ongi geweest en heb de huisarts ingeschakelt ik moet 18 juni naar de gyn in het ziekenhuis .
    mijn eisprong voel of merk ik normaal nooit wat van ik heb de 13mei getest en de 21e mei en bijde negatief nu ga ik de 17e weer testen ik hou je op te hoogte wat bij mijn vorige zwangerschap had ik in jan ook pas een postieve test terwijl ik in nov al zwanger bleek te zijn

Deel Deze Pagina