Mooi kaartje!! Door de hartjes en het lettertype zou ik aan een meisje denken. Vind alleen gouden hartjes zelfs nog mooier dan met het roze hartje.
Daarom heb ik een roze kaartje genomen Haha. Al dacht ik wel meteen aan een meisje door de hartjes en het sierlijke lettertype hoor!
Bij de eerste twijfelde ik, maar neigde naar meisje. Bij de aangepaste versie zeg ik: meisje! Sowieso kun je nog iets van tekst toevoegen zoals 'dochter van'
Ik denk aan een jongetje eerlijk gezegd. Kan je er niet zoiets van maken, alleen dan haar naam iets meer naar onder plaatsen en lettertype en kleur beter op het kaartje afstemmen? Heb dit even snel op mijn telefoon gedaan
Ik zou ook zeggen meisje vanwege de hartjes, bij het tweede kaartje nog duidelijker. Maar niet iedereen kijkt goed. Mensen kijken en lezen over het algemeen slecht, dus subtiele details vallen niet op. Als mensen bij Robin als eerste aan een jongen denken, dan kijken ze ook niet meer verder... De vraag is of je dat erg vindt?
Eerste kaartje dacht ik een jongen. Want hartjes kunnen prima bij een jongen. Met het roze hartje erbij denk ik een meisje.