Hoi, wij hebben met de 20 weken echo deze foto van het geslacht meegekregen. We wilden toen niet weten wat het ging worden, het geslacht is wel omcirkelt. Omdat er nu iemand op sterven ligt die ons dierbaar is, willen we hem het geslacht toch nog laten weten omdat hij dit niet meer mee zal maken. Mn vk die de echo heeft gemaakt is met vk. Als ze terug is ga ik het natuurlijk vragen aan haar. Is er iemand die hier verstand van heeft en kan zien wat dit is? De foto staat in mn album. ps die ene witte streep is een pijltje
sorry maar ik kan er niets uitmaken uit de foto's kan je haar niet gewoon bellen en de situatie uitleggen?
Pffff ik kan er niet veel van maken eerlijk gezegd. Het is een hele vage echofoto en dat hij is ingescand maakt het er niet duidelijker op. Ik denk een piemeltje te zien maar ik durf er geen geld om te verwedden. Misschien een pretecho laten maken? Die doen tegenwoordig naast de dure uitgebreidde echo's nu ook geslachtsbepalingen, die minder lang duren en minder kosten. ps. in mijn album staat ook een echofoto met geslacht erop misschien kun je dat vergelijken met die van jou?
Ik denk een meisje. Ik heb het idee dat deze echo is gemaakt alsof je baby op een glasplaat zit en je van onder de glasplaat kijkt. (in mijn album staat ook een echofoto van mijn zoontje die op deze manier gemaakt is) Ik zie geen piemel en geen balletjes en ik heb het idee dat ik witte streepjes zie, wat ze normaal bij een meisje zien. Inderdaad, een pretecho als geslachtsbepaling kost tegewoordig misschien 20 a 25 euro? En waar je die echo hebt laten maken, kun je die niet bellen met de vraag of het geslacht in hun systeem of papier vermeld staat?
Hoi, bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb inderdaad maar even gebeld in de buurt bij een echo praktijk voor een geslachtsbepaling, dan heb ik toch zekerheid. Kan er dinsdagavond terecht. En ja de foto is inderdaad nogal onduidelijk, zelf heb ik er echt helemaal geen verstand van
Ja idd wel laten weten Ik dacht/denk ook een meisje omdat je witte streepjes zit.. bij een jongen (tenminste bij mij) zagj e dat niet, zag je echt duidelijk een piemeltje en balletjes
Bedankt voor de antwoorden. Helaas moet ik nog tot dinsdag wachten... wie weet ben ik voor die tijd al bevallen ik ben al 34 weken haha. Maar dat zal wel niet. Ik heb de foto's ook in mn postvak en daar zijn ze wel duidelijker. Dus mocht iemand er verstand van hebben en ik de foto's mogen mailen naar iemand van jullie pb me dan...maar dan heb ik nog geen zekerheid natuurlijk. Het lijkt idd of er 3 witte streepjes te zien zijn. Maar ja ik zie zoveel streepjes
ik denk dat het een jongetje is die streepjes kunnen ook de zwellichaampjes zijn van het penisje! suc6 meid
Die streepjes zijn gewoon de zitbeentjes hoor. Dat zag je ook bij ons mannetje de laatste keer. En ik zie toch echt wat bungelen tussen de benen.