Nou, dames, heb het zelf nog niet meegemaakt, maar vraag me af of er dames zijn die eens een testje hebben gedaan voor de lol en die positief uitsloeg? Ben gek op dit soort verhalen. Kom maar op.
Was niet helemaal onverwacht, slik wel de pil maar had een uhhh foutje gemaakt. 14dgn daarna getest...toch wel een 2e streepje op 2 testjes..licht. Maar werd ongi...
Mijn vorige zwangerschap heb ik 5 dagen voor mijn nod positief getest met een ovulatietest. Ik had dit keer niet echt kwaaltjes, maar ik had nog een ovutestje en die gebruikte ik maar. Een heel licht streepje gister. Echt helemaal niet positief, want je hebt altijd een licht streepje na je ovulatie. Vanmiddag maar een zwangerschapstestje gedaan, want ik ga naar pinkpop en ik wil wel weten of er een kindje in mijn buik zit. Ik ging er eigenlijk zo erg niet vanuit dat het raak zou zijn. Ik voel dit keer echt helemaal niets. Geen pijn in mijn borsten, gewoon goed slapen, geen ander reukvermogen. Wel lichte krampjes gehad paar daagjes geleden, maar dat zal toch zeker geen innesteling zijn? Nou, blijkbaar wel. Ik doe de druppeltjes erin en let er eigenlijk helemaal niet op. Ga uitgebreid op de wc zitten en op een gegeven moment spiek ik toch even. Ik zie het roze wegtrekken en ineens zie ik dan echt heel duidelijk een tweede lijn. Dit is geen tuurtest. Dit is gewoon al een hele positieve voor 4 dagen voor mijn nod!
Nou of het echt helemaal overwachts was maar bij mijn kleine vent liepen we op het ziekenhuis nog in de onderzoekfase. Ik moest nog 1 onderzoek krijgen de HSG. Ik mocht dus niet zwanger zijn en ik had al bloed verlies gehad en dacht eigenlijk dat het mijn menstruatie was. Ik had ook onregelmatige cyclussen. Ik wist toen niet ik direct voor dat onderzoek moest bellen als ik echt ongesteld was geworden. (door alle spanningen zeker niet goed opgelet bij de gyn wat ik moest doen) En toen ik wachten en wachten tot ik weer ongesteld moest worden. Dat kwam maar niet dus ik denk nou doe de zoveelste test wel even voor de zekerheid dan kan ik de gyn ff op de hoogte houden. Met zo'n instelling van hij zou wel weer negatief zijn en toen teste ik dus vet positief en was echt ff in de war haha!
vorig jaar augustus deed ons condoom *knap*.... Ik dacht dat vrijdag mijn NOD zou zijn en omdat ik zaterdagavond uit ging met vrienden heb ik zaterdag een test gedaan...helemaal omowit...ben dus behoorlijk tekeer gegaan met wijn en bier (oeps) toen was ik maandag nog niet ongesteld, maar mijn buik deed zo zeer dat ik eigenlijk wel zeker wist dat ik bijna ongesteld zou worden. Toch had ik nog één test en ja, die heb ik toen echt voor de lol gedaan, meer zo van; dan heb ik geen testen meer in huis liggen. die was positief helaas is die onverwachte zwangerschap uitgelopen op een miskraam, maar het was wel een bijzondere gebeurtenis. Ik mag in mijn handjes knijpen dat ik nu al weer zwanger ben.
Mijn oudste zoontje heeft 16 mnd borstvoeding gehad, daardoor was ik pas voor de eerste keer weer ongesteld na 9 maanden. Ik was het niet heel regelmatig, ik denk door de bv, mijn cyclus was soms een paar dagen langer. In november zou ik met mijn vriend een weekendje naar Duitsland gaan. Het zou precies uitkomen: op vrijdag zou ik ongesteld zijn en dan was het een week later mooi over, als we dat weekendje hadden. Vrijdag: geen ongi. Zaterdag: geen ongi.. Ik balen! Toen heb ik maar een testje gedaan onder het mom van 'dan weet ik zeker dat ik een wijntje mag en dan weet ik ook dat ik tampons moet meenemen'. Ik die test gedaan, komt er echt binnen 2 seconden of zo een knallende 2e streep! Ik was echt in shock! Ik heb zelfs mijn vriend nog boos opgebeld dat hij zijn schuld was omdat hij geen condooms wilde kopen (ik ga die dingen echt niet halen haha!) en dat we nu niet in juni/juli op vakantie konden omdat we dan dus een baby kregen. Ik was kwaad! Haha! Na een uurtje, toen ik aan het idee was gewend, vond ik het wel helemaal leuk hoor, maar ik had het echt ZO niet verwacht! Voor Aiden duurde het 9 rondes voor ik zwanger was, dus ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat het mij niet zou overkomen, zwanger worden als je gewoon niet te dicht rond je ei sekst Kyran is een echt cadeautje.
ja, ikke! bij mijn 1e zwangerschap, was wel een beetje ongi geweest, maar had later toch het gevoel zwanger zwanger te zijn, en ja hoor, test was positief, was toen 6 weken. Helaas ging het 3 wk later mis
Had in augustus mijn 4e miskraam gehad en was in september heilig overtuigd dat ik ongi moest worden qua pijntjes, dus ik testte zo van "nou oma kom maar op"...en toen knalde er gelijk 2 strepen vanaf! Ik viel letterlijk bijna van de bank! En nu zitten we met smart te wachten tot hij de buitenwereld wil gaan verkennen!
Hier het zelfde. Wij zouden met iui beginnen in die cyclus en had elke x buikpijn dus had ze al gebeld voor de afspraak en toen ik 4 dagen later nog niet ongi was deed ik een test met de instelling hij is negatief en dan word ik eindelijk ongesteld.. Toen ik de uitslag zag geloofde ik het niet en dacht ik dat de test kapot was
Bij mij is het ook gebeurt. Ik liep bij de gyn omdat ik geen eisprong kreeg en die vertelde mij dat ik eerst maar moest afvallen en dat ik dan maar moest terug komen. Of ik moest eerder zwanger zijn dan dat. Ik was zo kwaad op die vent dat ik alle medicijnen die ik van hem moest slikken, daar direct mee ben gestopt. 3 weken later voelde ik mij vreemd en had ik erg grote borsten, dus ik een test halen en die was licht posi. Een week later nog een test en die was heel erg posi. Ik gebeld met de gyn en krijg ik te horen dat ik over 4 weken mocht komen voor een echo. Wij daar naar toe en krijg ik van de arts te horen dat het helemaal niet kon, maar dat hij wel even wilde kijken met de echo. En ja hoor een vruchtje met een sterk kloppend hartje. Dat nu inmiddels 7 jaar is en wat een echt schat is.
Van mijn eerste was het een complete verassing. We waren al een poosje bezig maar ik werd de hele tijd helemaal niet ongesteld.(achteraf blijkt pco) Maar ik teste dus elke maand op een vaste datum Die keer had ik voor de eerste keer kv 2 voor 5,- Maar toen ik niet direct iets zag, gedacht: weer niet en aan de kant gelegd. 'savonds zouden we visite krijgen en ik wilde de wc schoonmaken en zag de test liggen en ineens zie ik 2 strepen staan. gebruiksaanwijzing gelezen. oh kan 5 minuten duren. maar nu kan ie dus ook vals posi zijn. In de auto gesprongen mijn schoonmoeder bijna van de sokken gejaagd (heb haar nooit gezien haha) en nog 2 testen gehaald. En die waren ook positief. Ik was zwanger!!!!!! ik vroeg me natuurlijk af hoe lang al. Maar na het terugrekenen bleek ik dus 2 dagen voor NOD positief getest te hebben. Precies 2 jaar en 1 dag later deed ik weer een test en ook deze was positief.Terwijl het daarvoor met de clomid niet lukte. een pauze ingelast en toen op de normale manier zwanger. Hou mijn hard vast voor de komende maand juni Volgens mijn oudste krijg ik binnenkort een broertje in mijn buik maar ik ben toch echt aan de pil. Moet wel zeggen dat toen ik zwanger was van de jongste zij 5 dagen voordat ik positief teste steeds mama beeebie zei. dus wie weet? Pff lang verhaal geworden zeg.
Ik testte dit weekend onverwacht posi. Geef nog borstvoeding en heb dus nog geen menstruatie gehad. Toch voelde ik me 'raar'. Heb wel altijd testjes in huis omdat ik af en toe test tijdens de bv-period. Deed er een en zag een heeeeel licht streepje. Ik vond het negatief en ben gaan douchen maar toen ik terug kwam kon ik er niet onderuit Maandag weer getest en het is raak hoor. Grote verrassing voor ons beiden dus...
Ik had dat met Simone. Niet helemaal onverwacht maar ook niet echt verwacht zo snel al. Ik was met de pil gestopt na 15 jaar slikken en we hadden nog niet echt serieus op dagen geklusd dat het zou moeten, wel een beetje op gelet van 'nou nu moet het wel ongeveer' en mijn cyclus was 28 en 29 dagen en de derde duurde wat langer. Maar ja ik was net gestopt met de pil dus dan kan je wel wat onregelmatiger zijn dacht ik. Na een week overtijd toch maar een testje besteld op internet en getest, binnen 3 seconden 2 vette strepen! Dat was wel een schok haha! Bij mijn 2e zwangerschap was het in een keer raak, dat is ook wel gek. Helaas is dat misgegaan en heb ik daarna minder mazzel, ik blijf maar zoeken naar dat rotei haha
Mijn moeder was zwanger van mijn zusje en ik slikte de pil niet maar gebruikte personia..(kennen jullie vast wel) We hebben 1x in een rode dag sex gehad. ik was toen 18 en helemaal niet bezig met een eisprong en geen idee dat het zo snel raak kon zijn. Ik vertelde het mijn moeder voor de grap omdat ik het ook gedroomd had.. ik mocht niet eerder de deur uit voordat ik een test had gehaald. dus manlief en ik naar de apotheek en weer terug naar mijn moeder om die test te doen. ik was er helemaal van overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn want ik was wel eens vaker 2-3dg overtijd en werd dan ongi.. Dusssss ik zei '' pfff ik steek me nog een sigaretje op'' Toen zei mijn moeder '' jah doe dat ook maar want je bent in verwachting!!" ik was helemaal in tranen en het meest omdat ik: A: niet wist wat manlief (toen vriendje) ervan zou vinden, tegenwoordig grijpen die al snel naar abortus. B: ik was dus samen met mijn moeder zwanger en was gewoon bang wat de mensen ervan zouden vinden. C: toen de schoonouders nog inlichten, pfffff. mijn schoonmoeder zei vaker ''kom me niet een van dezer dagen aan he". Dus we hadden meteen besloten om voor ons kindje te zorgen en zoonlief is ondertussen 6.5jaar en krijgt alweer een broertje of zusje..
Van ons 3de kindje zijn we 3 jaar bezig geweest ziekenhuis in ziekenhuis uit....IUI... 3e IUI kon niet doorgaan omdat het lab gesloten was in de vakantie... Ik blij! ff maandje geen echo hormoonspuiten enzo enzo... dus wij gezellig ook weekje op vakantie...toen we terug kwamen hebben zijn we druk bezig geweest in ons huisje behangen en derg. Na een week overtijd te zijn geweest en maar bedenken wanneer nu mijn laatste ongesteldheid was (want ik dacht ik kon immers niet zwanger zijn) zei mijn man doe maar een test ennnnnn ZWANGER.... bij de 5de zwangerschap ook toevallig getest hahah een vriendin was/is druk bezig zwanger te worden... ze was op haar nod en durfde niet te testen... nou ik zei dan gaan we samen testen!!! ik netjes aan de pil ook geen wens voor een 5de... Nou haar test was negatief en de mijne?? je raad het al positief.. Heb een uur op de wc gezeten... dit kon toch niet??? wat moet ik hiermee???
eerlijk gezegd wel, begin hem nu namelijk al te knijpen. want bij mij jongste heb ik heel duidelijk de inesteling gevoeld. (heb een heel gevoelige bm) En afgelopen dinsdag was ik ergens mee bezig voelde wat en dacht gelijk dit is een innesteling :s weet alleen niet wanneer ik dan kan testen. denk eind volgende week ofzo. Ik heb de dokter nog gevraagd of de pil minder goed kon werken door narcose en al dat soort prut. Volgens hem is daar geen sprake van. Tja kan het niet uitleggen. tis een gevoel...